همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسوول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات مانند 12 دوره گذشته این انتخابات، به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان به دور دوم کشیده شد.

روزنامه

به گزارش ایرنا، نخستین دور انتخاب نماینده مدیران مسوول مطبوعات در هیات نظارت بعد از ظهر امروز- یکشنبه - در تالار وحدت برگزار شد که به دلیل حد نصاب نرسیدن مدیران مسوول شرکت کننده در این انتخابات، به دور دوم کشیده شد.

در این دوره، 15 نفر از مدیران مسوول مطبوعات برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، کمیته نظارت بر انتخابات 11 نفر را احراز صلاحیت کرده بود.

این کمیته متشکل از نمایندگان سه قوه مجریه، مقننه و فضاییه است و تمامی مدیران مسوول نشریاتی که نشریه آنها حداقل یک شماره در یکسال گذشته منتشر شده باشد، می توانند در انتخابات نماینده مدیران مسوول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات شرکت کنند.

اکنون، دو هزار و 900 نشریه در کشور وجود دارد که طبق قانون باید نصف به علاوه یک مدیران مسوول نشریات کشور در انتخابات شرکت کنند.

دور دوم انتخابات نماینده مدیران مسوول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات، نهم آبان ماه امسال در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 118609
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز