جمعه ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در روزی که همای خوش‌شانسی را بالای سر داشت توانست از سد شاهین بوشهر بگذرد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در شرایطی به مصاف شاهین بوشهر رفت که تصور می‌شد بازی نسبتا ساده‌ای را پیش روی دارد. اما بر خلاف تصور این شاهینی‌ها بودند که نبض بازی را در دست داشتند و با پاس‌کاری‌های عرضی خود دروازه آبی‌پوشان را هدف قرار دادند. اما بر خلاف روند بازی در دقیقه 35 داور یک پنالتی به نفع استقلال اعلام کرد. در صحنه مذکور دفاع شاهین با روانخواه در کسب توپ درگیر شد که داور آن را خطا اعلام کرد. ضربه خطا را آشوبی به زیبایی و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان شاهین به گل تبدیل کرد.

شاهینی‌ها در ادامه به روند حملات خود ادامه دادند اما در دقیقه 40 پاس زیبا به مجیدی با خلاقیت تکنیکی این بازیکن، دفاع شاهین را وادار به خطا کرد. تصویر آهسته بازی که از تلویزیون پخش شد نشان داد که این خطا در خارج از محوطه جریمه رخ داده است اما داور خطای پنالتی اعلام کرد و باز هم آشوبی با شوتی زیبا و فریب دروازه‌بان، گل دوم تیم‌اش را به ثمر رساند.

نیمه دوم را هم شاهینی‌ها هجومی آغاز کردن و این روش می‌توانست فرصت خوبی برای ضد حملات استقلال باشد اما آبی‌پوشان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند تا اینکه در دقیقه  شاهینی‌ها توسط  به گل اول خود رسیدند.

در دقایق پایانی بازی‌ شاهینی‌ها اگر بی‌دقتی نمی‌کردند دست کم سه بار فرصت گل زنی داشتند که هر سه فرصت را از دست داند تا این بازی به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

در دیگر بازی‌های جمعه شهر‌داری تبریز در شرایطی که 2 بر صفر از پاس همدان جلو بود در نهایت تن به تساوی داد. نفت تهران در ادامه روند رو به جلوی خود با یک گل از سد راه‌آهن شهر ری گذشت و پیکان نیز با همین نتیجه سایپا را شکست داد.

کد خبر 120513
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز