همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اشاره به محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی گفت: این محدودیتها به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اعمال می‌شود.

ترافیک جاده

سرهنگ پرویز البرزی در گفتگو با مهر درباره محدودیتهای ترافیکی تعطیلات هفته جاری در محورهای کشور گفت: تردد تمامی موتورسیکلتها از ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه تا ساعت 24 شب جمعه 28 آبان ماه جاری در محورهای کرج - چالوس، هراز - فیروزکوه، قزوین- رشت، ساوه - همدان، تهران - سمنان و مشهد و بالعکس ممنوع است.

 وی تاکید کرد: در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 24 شب جمعه 28 آبان ماه از کرج، میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع است و همچنین از ساعت 15 بعدازظهر تا ساعت 24 شب از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

 سرهنگ البرزی با تاکید بر اینکه در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها ممنوع است اضافه کرد: تردد تمامی کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا 24 شب سه شنبه 25 آبان ماه و از ساعت 6 صبح 26 تا 28 آبان ماه سالجاری از محور هراز، ساوه همدان و از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان ممنوع است.

 معاون عملیات و ترافیکی پلیس راه کشور افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 ظهر تا 23 شب روز جمعه 28 آبان ماه جاری از رودهن به سمت جاده آمل در محور هراز ممنوع و از ساعت 15 بعدازظهر تا 23 شب از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه است.

 وی تاکید کرد: در محور دماوند تردد تمامی تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از 12 ظهر تا 24 شب سه شنبه 25 آبان و از ساعت 6 صبح تا 24 شب روزهای چهارشنبه و جمعه تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 سرهنگ البرزی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 بعد از ظهر تا ساعت 20 شب سه شنبه 25 و جمعه 28 آبان از محورهای زاهدان به زابل و بالعکس ممنوع است. 

کد خبر 120903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز