همشهری آنلاین: طی شبانه روز گذشته یک میلیون و 260 هزار و 289 دستگاه خودرو در راه‌های دارای تردد شمار بر خط تردد داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، براساس اطلاعیه روز جمعه پنجم آذر ماه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و ترابری، از این تعداد خودرو 115 هزار و 352 دستگاه خودرو به محورهای ورودی تهران و 135 هزار و 775 دستگاه خودرو نیز به محورهای خروجی تهران مربوط می شود .

در این اطلاعیه محورهای مسدود و در دست تعمیر جاده های کشور به شرح زیر آمده است:

* ‌محور اردکان - نائین در استان یزد به علت اجرای عملیات راهداری حدفاصل کیلومتر هفت تا 9 از شنبه ششم آذر ماه به مدت دو ماه در محل یاد شده مسدود اعلام شده و در مدت زمان انسداد،تردد وسایل نقلیه ازطریق باند برگشت بصورت دو طرفه برقرار خواهد بود .

* تردد وسایل نقلیه در تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی به علت ادامه اجرای عملیات تعریض پل (ابتدا تا کیلومتر 2 ) کماکان تا تاریخ سوم دیماه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود .

* محورگچساران - خیر آباد در استان کهکیلویه و بویر احمد به علت اجرای عملیات راهداری و حذف نقاط پرحادثه در محدوده کیلومتر 14الی 16از 22 آبان ماه گذشته به مدت دو ماه تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد .

* محور ملایر - بروجرد در استان همدان به علت اجرای عملیات احداث زیر گذر در محل روستای نازول از 19آبان ماه گذشته به مدت یک ماه مسدود و تردد وسایل نقلیه از جاده کنار گذر با احتیاط کامل انجام می شود.

* محورخرم آباد - پلدختر دراستان لرستان به علت اجرای عملیات ریزش برداری و تعریض پل در محدوده کیلومتر 25 تا 26 از 16آبان ماه گذشته به مدت دو ماه مسدود است و تردد از جاده کنارگذر موجود برقرار خواهد بود.

* محوریاسوج - شیراز در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت اجرای لکه گیری و روکش آسفالت ، ‌حدفاصل کیلومتر 20 تا 32، ‌از تاریخ هشتم آبان ماه گذشته به مدت دو ماه روزها بین ساعت هفت و 30 تا 17 تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

* محور کمربندی جنوب غرب شهر اصفهان به علت اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر هفت تا 14 از پنجم آبان تا 28دی ماه سال جاری مسدود و در زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه از طریق آزاد راه اصفهان ذوب آهن و یا از بزرگراه اصفهان مبارکه انجام می شود.

* آذربایجان شرقی، ‌محور کمربندی جنوب شهر تبریز به علت اجرای عملیات تعمیرپل در محدوده ترمینال ، از پنجم آبان ماه گذشته به مدت 57 روز تردد وسایل نقلیه با محدودیت ورعایت جوانب احتیاط برقرار است .

* محورقدیم باغچه نیشابور دراستان خراسان رضوی به علت تکمیل زیرگذر جوادیه درمحدوده تقاطع جوادیه کیلومتر 41، ‌از 25مهر ماه تا دهم دی ماه سال جاری بین ساعت هفت تا 18تردد وسایل نقلیه با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

* محور سعادت شهر - شیراز به علت اجرای عملیات تعمیر و نگهداری پل بزرگ قصرالدشت در محدوده کیلومتر10، ‌از سوم مهر ماه به مدت دو ماه مسدود است و در زمان اجرای عملیات ،هدایت ترافیک در محدوده مورد نظر،‌ از طریق باند برگشت محور شیراز- اصفهان بصورت دوطرفه قابل انجام است .

* محورعلی آباد - آزادشهر در استان گلستان به علت عملیات احداث دوربرگردان در محدوده جنگل دلند،‌از 22 شهریورماه گذشته به مدت چهار ماه تردد وسایل نقلیه در محل اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد .

* محورامیدیه - جایزان در استان خوزستان بدلیل انجام عملیات راهسازی و حذف پیچ های خطرناک از 30مرداد ماه گذشته به مدت چهار ماه مسدود و محور امیدیه - سه راهی آغاجاری - مارون به چم نظامی مسیر جایگزین وسایل نقلیه طی این مدت اعلام شده است.

کد خبر 121607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز