پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شناسنامه دار کردن محصولات و فضاهای مجازی از ضروریات صیانت از فرهنگ کشور بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

digital

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، عیسی زارع پور، پیش از ظهر پنج شنبه  11 آذر در نشست آشنایی با اهمیت فضاهای دیجیتالی و مجازی در تبریز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با فرهنگ و لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای تولید انبوه محصولات فرهنگی تاثیرگذار، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه دیجیتال فعالیت‌های متعددی را در جهت آشنا کردن مردم با ابعاد این فضا و حمایت و ساماندهی فضاهای دیجیتالی انجام می‌دهد.

زارع پور افزود: استفاده بهینه از فضاهای دیجیتالی متناسب در بسط و گسترش مولفه های فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با کمترین امکانات و تجهیزات و ایجاد فضاهای مجازی می‌توان فعالیت‌های گسترده فرهنگی انجام داد و این امر نظارت بیشتر و دقیق تر به فضاهای مجازی را می‌طلبد.

وی افزود: نظام مند شدن فعالیت‌های مجازی موجب عرضه محصولات با محتوای مناسب می‌شود.

در ادامه این نشست همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به بخش فرهنگ و هنر در سفر سوم ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در صورت تزریق مناسب اعتبار تخصیص یافته، برنامه‌های مختلفی در حوزه اطلاع رسانی دیجیتال و فضاهای مجازی انجام خواهد شد.

علی داننده با اشاره به پتانسیل موجود توانایی این استان را درخصوص راه اندازی و مدیریت فضاهای دیجیتال مطلوب عنوان کرد.

کد خبر 122122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز