جمعه ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل پاس به صدر جدول بازگشت.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، در روز اول آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر، استقلال، فولاد و صبای قم توانستند بر حریفان خود پیروز شوند.

استقلال تهران در مصاف با پاس همدان در بازی‌ای برتر از چند بازی گذشته خود توانست این تیم همدانی را  با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

در این بازی نه چندان جذاب و دلچسب، اسماعیل شریفات، که شاید بهترین بازیکن استقلال در این بازی بود در دقیقه 37 گل نخست تیم‌اش را به ثمر رساند اما یک دقیقه بعد حمید کاظمی توانست گل تساوی پاس را به ثمر برساند.

در دقیقه پایانی این نیمه شریفات این بار در نقش پاسور ظاهر شد و پاس وی را برهانی آماده و سرحال به گل دوم تیم‌اش تبدیل کرد.

در نیمه دوم شاگران اصغر مدیر روستا هجومی‌تر بازی کردند اما بازی احساسی و عدم دقت در کنترل توپ باعث شد تا برهانی مجددا در دقیقه 80 گل سوم تیم‌اش را به ثمر رساند. 9 دقیقه بعد از آن روزبه‌شاه علی‌دوست بازیکن تعویضی پاس گل  دوم این تیم را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

استقلا با این پیروز 30 امتیازی شد و با احتساب یک بازی بیشتر از ذوب‌‌‌آهن، که فردا بازی دارد به صدر جدول آمد.

در دیگر بازی‌های این روز، فولاد خوزستان با نتیجه خیره‌کننده 4 بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت و صبای قم توانست یک بر صفر ملوان انزلی را شکست دهد.

سایر بازی‌های این هفته لیگ شنبه 13 آذر برگزار می‌شود.

کد خبر 122154
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز