همشهری آنلاین: در آغاز سومین روز از رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان، مهسا دهقان موفق به کسب اولین مدال تیم اعزامی ایران شد.

dehghan

به گزارش مهر، در بخش تالو دختران و در فرم "گون شو" و در رده سنی 9 تا 12 سال، مهسا دهقان با کسب امتیاز 50/9 برای دومین دوره پیاپی قهرمان جهان شد و اولین مدال طلای کاروان تیم ملی جوانان ایران در سومین دوره رقابت‌های جهانی جوانان را کسب کرد. در این فرم نماینده ویتنام با امتیاز 43/9 دوم شد و نماینده مصر هم با 41/9 مدال برنز گرفت. دهقان در دومین دوره این رقابت‌ها هم در بالی اندونزی در این فرم قهرمان شده بود.

اما در رقابت‌های ساندای پسران و در وزن 60- کیلوگرم امین سهراب‌پور طی 2 راند متوالی "علی عبدالخلیلوف" از روسیه را مغلوب کرد و ضمن راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی نمود. سهراب‌پور چهارشنبه در این وزن با حریفی از چین روبرو خواهد شد.

در وزن 65- کیلوگرم میلاد قزل سفلو طی 2 راند پیاپی "سعدالله یوزایرف" از روسیه را مغلوب نمود تا وی هم ضمن راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی، ششمین مدال برنز تیم ملی ووشوی جوانان را قطعی نماید.

و بالاخره در تالوی پسران و در فرم "نن گون" رده سنی 15 تا 18 سال سید رحیم موسوی با امتیاز 42/9 در جایگاه ششم ایستاد.
در ادامه این رقابت‌ها بعدازظهر سه‌شنبه (16 آذر) در مرحله نیمه نهایی ساندای دختران و در وزن 48- کیلوگرم، سونیا شاه محمدی به مصاف نماینده کره می‌رود و در وزن 52- سوده عزتی در مرحله نیمه نهایی این با حریف رومانی روبرو خواهد شد. در وزن 60- کیلوگرم نیز پرتوا دارابی با نماینده ویتنام مبارزه خواهد کرد.

در ساندای پسران هم هژیر رحمانی که طی یک دیدار حماسی نماینده قدرتمند چین را در 9 ثانیه ناک اوت کرده بود، در دیدار نهایی با نماینده ترکیه روبرو خواهد شد. در رقابت‌های تالو امیرحسین سلطانی در فرم "گون شو" رده سنی 9 تا 12 سال، محمدمهدی رستم‌خانی در فرم "چیانگ شو" رده سنی 9 تا 12 سال، محدثه اسماعیلی در فرم "تای چی جین" رده سنی 15 تا 18 سال دختران، فرشید اسدیان در فرم "تای چی جین" رده سنی 15 تا 18 سال پسران به میدان خواهند رفت.

رقابت‌های ووشو جوانان جهان روز پنجشنبه به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 122532
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز