جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مسیر رفت آزادراه قزوین- رشت در استان گیلان، به علت اجرای عملیات نصب تیرهای پل تقاطع راه آهن در محدوده روستای دشتگان، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از ساعت 8 تا 16 از حدفاصل رودبار تا رستم آباد بسته است، در این مدت، تردد وسایل نقلیه از جاده قدیم رودبار- رستم آباد خواهد بود

road

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: محور بندر خمیر- بندرعباس واقع در استان هرمزگان به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت حدفاصل کشتی سازی تا سوله گندم (کیلومتر 40 تا 46) از فردا تا30 بهمن بسته است.

در این مدت، تردد وسایل نقلیه از طریق باند رفت بندرعباس به بندر خمیر به صورت دو طرفه، برقرار است.

تردد وسایل نقلیه در آزادراه شهید شوشتری در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل کیلومتر 20 تا 40 ، تا بیست و هشتم دی بین ساعات 8 تا 16 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

تردد وسایل نقلیه محور شمالی سبزوار- نیشابور در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 51 الی 52 به مدت دو ماه، روزها بین ساعت 7 تا 16 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور استهبان- شیراز در استان فارس به علت اجرای عملیات راهداری و احداث پل در کیلومتر پنج، به مدت 2 ماه بسته است، در این مدت تردد وسایل نقلیه از محور جدید مجاور و به صورت دو طرفه برقرار خواهد بود.

محور اردکان- نائین در استان یزد به علت اجرای عملیات راهداری حدفاصل کیلومتر 7 الی 9، به مدت دو ماه بسته است، در این مدت تردد وسایل نقلیه از طریق باند برگشت به صورت دو طرفه برقرار خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه محور تربت حیدریه- مشهد واقع در استان خراسان رضوی به علت ادامه اجرای عملیات تعریض پل (ابتدا تا کیلومتر 2)  تا سوم دی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور گچساران- خیرآباد در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت اجرای عملیات راهداری و حذف نقاط پرحادثه در محدوده کیلومتر 14 الی 16، تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور خرم آباد- پلدختر در استان لرستان به علت اجرای عملیات ریزش برداری و تعریض پل در محدوده کیلومتر 25 الی 26 تا یک ماه بسته است، در این مدت تردد وسایل نقلیه از جاده کنارگذر برقرار خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه محور یاسوج- شیراز در استان کهگیلویه و بویراحمد، به علت اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 20 الی 32، از ساعت 7:30 الی 17 با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور کمربندی جنوب غرب شهر اصفهان به علت اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 7 الی 14، تا 28 دی بسته است، در این مدت تردد وسایل نقلیه از طریق آزادراه اصفهان- ذوب آهن و یا بزرگراه اصفهان - مبارکه انجام می‌شود.

آذربایجان شرقی، محور کمربندی جنوب شهر تبریز، به علت اجرای عملیات تعمیر پل در محدوده ترمینال، تردد وسایل نقلیه بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور قدیم باغچه- نیشابور در استان خراسان رضوی به علت تکمیل زیرگذر جوادیه در محدوده تقاطع جوادیه کیلومتر 41،‌ تا ده دی بین ساعت 7 الی 18 تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور علی آباد- آزادشهر در استان گلستان به علت عملیات احداث دوربرگردان در محدوده جنگل دلند، تردد وسایل نقلیه در محل اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام میشود.

محور امیدیه- جایزان در استان خوزستان به دلیل انجام عملیات راهسازی و حذف پیچ های خطرناک از تاریخ 30 مرداد به مدت 4 ماه مسدود اعلام می گردد(مسیر جایگزین محور امیدیه- سه راهی آغاجاری- مارون به چم ‌نظامی)

کد خبر 122779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز