همشهری آنلاین: معاونت حج و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ‌شروع پیش ثبت نام عتبات عالیات از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 27 آذر 1389 لغایت ساعت 24 روز شنبه 4دی 1389 است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به مناسبت ایام محرم حسینی و با عنایت به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت ثبت نام گروههای اعزامی عتبات عالیات (از تاریخ بهمن 89 لغایت 10فروردین 90) به اطلاع می‌رساند‏‏، به مانند دوره‌های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه‌ها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت می‌کنند.

شروع پیش ثبت نام از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ27آذر 1389لغایت ساعت 24 روز شنبه 4دی1389است.

روزیکشنبه 5دی 1389مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف می شوند.

روز دوشنبه 6دی1389 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز سه شنبه 7 دی1389 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار می گیرد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت نام و تاریخ ثبت نام خود در کاروانها مطلع شوند.

افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات آنها (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف می شود و درصورتی‌ که آنها مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می کنند در صورتی‌که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نمی شوند.

متقاضیان باید برای ثبت نام عتبات به سامانه اینترنتی (http://atabat.haj.ir) مراجعه کنند.

کد خبر 123034
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز