مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون عمرانی استاندار تهران گفت، دو پیشنهاد مربوط به ادامه طرح زوج و فرد در شهر تهران به تصویب رسید.

 مهندس محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه کمیته فنی شورای عالی ترافیک گفت: در جلسه امروز (دوشنبه 29 آذر) دو پیشنهاد مربوط به ادامه طرح زوج و فرد در شهر تهران به تصویب رسیده و قرار شد برای شورای عالی ترافیک ارسال شود.

 وی تصریح کرد: بر اساس پیشنهاد اول طرح زوج و فرد با تامین امکانات و تجهیزات و اعتبارات لازم برای پلیس و نیز بررسی تاثیرات اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها بر روی ترافیک شهر تهران، در کل محدوده شهر تهران اجرا می‌شود.

 محمودی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد دوم نیز طرح زوج و فرد در کل شهر تهران اما در ساعاتی خاص اجرا می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: این دو پیشنهاد باید در شورای عالی ترافیک و با حضور نماینده بخش‌های مختلف به خصوص پلیس راهور مطرح و بررسی شود.

 سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با اشاره به اینکه در جلسه امروز پلیس نتایج طرح تردد سراسری زوج و فرد خودروها را در تهران اعلام کرد  گفت: بر این اساس مقرر شد جلسات کمیته فرعی هفته‌ای یک بار برگزار شود.

 وی در خصوص پیشنهادات ارائه شده در این جلسه گفت: اجرای سراسری طرح زوج و فرد، الصاق شناسه ترافیکی، اجرای زوج و فرد در ساعات و محدوده‌های خاص و افزایش محدوده زوج و فرد در جلسه امروز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 123622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز