سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که آمریکا همچنان در شوک ترور نماینده دمکرات ایالت آریزونا در کنگره به سر می برد، گزارش‌ها حاکی است که یکی دیگر از نمایندگان دمکرات کنگره تهدید به مرگ شده است.

دنی دیویس نماینده دمکرات ایالت شیکاگو

به گزارش ایرنا، نشریه آمریکایی شیکاگو تریبیون نوشت: 'دنی دیویس' نماینده دمکرات ایالت شیکاگو اعلام کرده است که روز یکشنبه یعنی درست یک روز پس از جریان سوء قصد به جان 'گابریل گیفوردز'، نماینده دموکرات ایالت آریزونا،[جزئیات ترور نماینده کنگره آمریکا] وی نیز از طریق پست الکترونیک تهدید به مرگ شده است.

گیفوردز روز شنبه گذشته هنگام یک دیدار عمومی با مردم در شهر ' توکسون' ایالت آریزونا هدف حمله یک فرد مسلح قرار گرفت و از ناحیه سر به شدت مجروح شد. در جریان این حمله مسلحانه شش نفر از جمله یک قاضی فدرال و یک دختر بچه 9 ساله کشته و 13 نفر مجروح شدند.

به گفته نماینده دمکرات ایالت شیکاگو، فردی که پیام تهدید آمیز را از طریق پست الکترونیک برای او فرستاده، در این پیام نوشته است که 'دنی دیویس' نفر بعدی خواهد بود. این نماینده کنگره آمریکا گفت که پلیس شیکاگو را در جریان این موضوع قرار داده است.

دیویس گفته است اگر حادثه ناگوار روز شنبه و سوءقصد به جان یکی از نمایندگان دمکرات کنگره رخ نداده بود، وی به این پیام تهدید توجهی نمی کرد اما با توجه به حادثه روز شنبه، دریافت پیام تهدید آمیز به شدت وی را نگران کرده است.

مقامات آمریکا مردی 22 ساله را که گفته می‌شود مواد مخدر مصرف می‌کند، به تلاش برای ترور گیفوردز در آریزونا متهم کرده اند.

کد خبر 125455

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز