گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش محدوده طرح زوج یا فرد تردد خودروها در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی، در گفت‌وگو با همشهری به افزایش نزدیک به دو برابری محدوده جدید اجرای طرح زوج یا فرد تردد خودروها در پایتخت اشاره کرد و گفت: این طرح در ماه جاری در تهران اجرا می‌شود. وی درخصوص افزایش محدوده جدید افزود: در طرح قبلی محدودیت ترافیکی شمال تهران تا بزرگراه شهید حکیم بود که در محدوده اعلام شده جدید تا امتداد بزرگراه شهید همت و امتداد بزرگراه شهید زین‌الدین در شمال تهران ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در محدوده جنوب تهران نیز که در طرح قبلی بزرگراه بعثت را شامل می‌شد تغییر اندکی ایجاد شده، بدین‌ترتیب که محدوده جدید محدودیت ترافیکی طرح زوج یا فرد در بزرگراه بعثت ادامه داشته و تا میدان بسیج، میدان بهمن و بزرگراه شهید تندگویان تا شهید نواب صفوی ادامه می‌یابد. رحیمی گفت: اجرای طرح جدید در غرب تهران نیز از بزرگراه شهید نواب صفوی تا بزرگراه شهید تندگویان و پس از آن به سمت شمال تا بزرگراه شهید چمران ادامه می‌یابد و از آنجا به بزرگراه شهید همت متصل می‌شود.

وی درخصوص افزایش محدوده اجرای طرح زوج یا فرد در شرق تهران نیز افزود: محدوده قبلی اجرای طرح در شرق تهران بزرگراه بسیج تا دماوند و همچنین بزرگراه شهید آیت بود که در طرح جدید این مقدار افزایش یافته و از خیابان رودکی در شرق به بزرگراه شهید باقری و وفادار آمده و از آنجا نیز به بزرگراه شهید همت رسیده است.

کد خبر 126429

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز