مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 90 تا ساعت 24 روز جمعه 8 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 مهندس وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به درخواست‌های مکرر خبرنگاران در مورد تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 گفت: با توجه به تعطیلی روزسه‌شنبه و موافقت معاون ترافیک شهردار تهران، مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 90 تا ساعت 24 روز جمعه هشتم بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.

 وی با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ عنوان مجددا تمدید نمی‌شود از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت‌نام در سامانه شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

 وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 55 هزار متقاضی برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 90 در سامانه شهرداری تهران ثبت‌نام کرده‌اند که پس از پالایش اطلاعات، نتایج نیمه بهمن ماه بر روی سایت شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در روزهای آتی سهمیه تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها براساس سهمیه سال 89 به مدیران مسئول ابلاغ می‌شود، که پس از آن مدیران مسئول براساس سهمیه تعیین شده نام خبرنگاران واجد شرایط رسانه خود را همراه با کد رهگیری آنها اعلام می‌کنند.

 وی افزود : امسال مانند سال‌های گذشته نام کاربری و رمز عبور در اختیار مدیران مسئول قرار نمی‌گیرد و خبرنگاران شخصا باید نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت شهرداری تهران اقدام کنند.

 نوروزی تصریح کرد: خودروهای اداری رسانه‌ها طبق سهمیه سال 89 می‌توانند نسبت به دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک اقدام کنند.

 وی خاطرنشان کرد: ارایه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران تنها با ثبت‌نام اینترنتی و ارائه کد رهگیری از طریق رسانه‌ها و در سقف تعیین شده امکان‌پذیر خواهد بود.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: ما به رسانه‌های گروهی این اطمینان را می‌دهیم که تمام خبرنگاران واجد شرایط بتوانند مجوز طرح ترافیک را دریافت کنند و مساعدت لازم با آنها صورت گیرد.

 وی گفت: شرایطی در واگذاری آرم طرح ترافیک سال 90 صورت می‌گیرد که خبرنگاران بتوانند به راحتی نسبت به انجام وظایف خطیر خود اقدام کنند و مشکلی برای تردد در محدوده مرکزی شهر نداشته باشند.

 نوروزی گفت: دعوتنامه خبرنگاران مجلات و نشریات (هفته‌نامه‌ها، 2 هفته‌نامه‌ها و...) نیز در روزهای آتی به آنها ارسال می‌شود که خبرنگاران این نشریات نیز باید نسبت به ثبت‌نام در سایت شهرداری تهران و ارایه کد رهگیری اقدام کنند.

 وی تصریح کرد: ارایه مجوز طرح ترافیک به خبرنگاران مجلات و نشریات نیز با هماهنگی مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تحویل مدارک و دریافت آرم طرح ترافیک خبرنگاران از طریق دفاتر خدمات الکترونیک شهر صورت خواهد گرفت تا از اتلاف وقت آن ها جلوگیری شود.

 وی تاکید کرد: برای تمام تشکل‌های رسانه‌ای دارای مجوز رسمی نیز حداکثر در سقف تعداد اعضای هیات مدیره و به نحوی که تعدا آنها بیش از 7 نفر نباشد امکان صدور مجوز طرح ترافیک وجود خواهد داشت.

کد خبر 126625
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز