مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه زمان اجرای طرح جدید زوج و فرد در پایتخت متعاقبا اعلام می‌شود گفت: همچنان اعمال قانون توسط ماموران پلیس در محدوده قدیم زوج و فرد صورت می‌گیرد.

 سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: محدوده جدید زوج و فرد احتمالا در هفته جاری به صورت آزمایشی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که هدف اصلی آن آماده شدن نیروها و بسترهای لازم و اطلاع به شهروندان است.

 وی تاکید کرد: قطعا مرحله آزمایشی اجرای این طرح تنها با توصیه و اطلاع به شهروندان خواهد بود و پس از آن در مرحله اجرا نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

 رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به مشکلات جدی ترافیک شهر تهران و تجربه خوب افزایش محدوده طرح زوج و فرد، گفت: بر این اساس محدوده طرح زوج و فرد به شکلی که برای شهروندان مشکل جدی ایجاد نکند افزایش یافته است.

 وی افزود: براین اساس محدوده جدید زوج و فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود.

 رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در بزرگراه‌های قید شده تردد کنند، گفت: ورود از این بزرگراه‌ها به داخل هسته مرکزی شهر به صورت زوج و فرد خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه محدوده جدید طرح زوج و فرد به صورت دائمی در پایتخت اجرا می‌شود، گفت: بر این اساس ساعت اجرای این محدوده در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 19 و پنج‌شنبه از 6:30 تا 13 خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه افراد دارای طرح ترافیک، خودروهای امدادی، سرویس‌های مدارس و خودروهای فوریتی از محدودیت تردد زوج و فرد مستثنی هستند، گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده خودروهای غیرمجاز در محدوده زوج و فرد 13 هزار تومان جریمه می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای نصب تابلو و استقرار نیرو در 430 نقطه ورودی این محدوده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در عین حال گشت‌هایی نیز در داخل محدوده زوج و فرد فعال خواهند بود و با خودروهای متخلف برخورد می‌کنند.

کد خبر 126929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز