چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاثیر هدفمندی یارانه‌ها بر شهریه دانشگاه‌ آزاد هنوز مشخص نیست و برای اظهارنظر در این باره زود است.

دانشگاه

عبدالله جاسبی در حاشیه چهاردهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: برای اجرای موفقیت‌آمیز قانون هدفمندکردن یارانه‌ها همه باید همکاری کنیم و تلاش شود تا این قانون عوارضی در پی نداشته‌باشد. وی افزود: در این همایش تاکید شد که در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود تا با افزایش هزینه‌ها مجبور نباشیم هزینه‌ها را به دانشجویان تحمیل کنیم و برای این منظور بهترین کار، هوشمند‌کردن ساختمان‌های دانشگاه در آینده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی با استفاده از سامانه‌های جدید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر سال یک میلیون متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در دانشگاه آزاد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اکنون دانشگاه آزاد 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی و رفاهی دارد.وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فضای آموزشی و رفاهی و ساخت‌وساز، گوی سبقت را از دانشگاه‌های معتبر دولتی ربوده است و در کشور حرف اول را می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: البته ما به چیزی که داریم قانع نیستیم و به افق‌های دوردست توجه می‌کنیم. وی با تاکید بر ایمنی خوابگاه‌ها برای حفظ جان و سلامت دانشجویان، خاطرنشان کرد: حتی برای خوابگاه‌های اجاره‌ای باید مسائل ایمنی را رعایت کرد.

کد خبر 127840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز