همشهری آنلاین: تیم فوتسال شهید منصوری با برتری مقابل راه ساری 47 امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

footsal

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با پیروزی مقابل راه ساری، قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شد.

به گزارش فوتبال 3، تیم راه ساری در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز پنج شنبه (21 بهمن) در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مقابل میهمان خود، شهید منصوری قرچک شکست خورد و موجب شد این تیم در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور ، عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرد.

شاگردان رضا لک، سرمربی تیم شهید منصوری که برای قطعی شدن عنوان قهرمانی احتیاج به پیروزی در این دیدار داشتند، حملات زیادی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دیدند و با گل‌های محمد نصیری و احمد اسماعیل‌پور موفق به پیروزی در این دیدار شدند. تک گل طه مرتضوی که برای راه ساری به ثمر رسید نتوانست مانع شکست این تیم شود.

تیم فوتسال شهید منصوری با برتری مقابل راه ساری 47 امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم صنایع گیتی پسند اصفهان نیز در سالن خورشید تهران با تک گل مسعود دانشور از سد پرسپولیس گذشت و با 43 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. تیم فوتسال راه ساری نیز در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور با 27 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

کد خبر 127989
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز