همشهری آنلاین : دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به استقبال داوطلبان آزمون IELTS زمان برگزاری آزمون‌های سال 90 را اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، براین اساس به اطلاع زبان آموزان و متقاضیان آزمون بین المللی IELTS می رسد که دانشگاه آزاد اسلامی با کسب مجوز برگزاری آزمون بین المللی IELTS از موسسه IDP-IA استرالیا و با عنایت به ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه از این پس برگزار کننده رسمی آزمون IELTS در کشور خواهد بود.

داوطلبان جهت ثبت نام دراین آزمون می‏توانند پس از اطلاع از ظرفیت باقی‏مانده، با در دست داشتن فیش بانکی به مبلغ دو میلیون و چهارصد هزار ریال به شماره حساب 50002275 به نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نزد بانک رفاه کارگران شعبه پاسداران و با مدارک زیر به روابط عمومی مرکز آزمون واقع در خیابان پاسداران، نبش بهستان ششم مراجعه کنند.

1) فیش بانکی به مبلغ دو میلیون و چهارصد هزار ریال به شماره حساب 50002275 به نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نزد بانک رفاه کارگران / کد شعبه 140

2) دو قطعه عکس 6×4 ( زمینه سفید - عکس پاسپورتی ) * *عکس شما نباید با عکس گذرنامه شما یکی باشد و از 6 ماه قدیمی تر نباشد.

3) اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی

4) داوطلبانی که قبلا امتحان IELTS داده اند یک کپی از کارنامه قبلی خود را به همراه بیاورند.

-داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 22614620 -021 تماس بگیرند، یا به سایت www.azmoon.net و رایانامه Ieltscentre.iauazmoon@gmail.com مراجعه کنند.

کد خبر 128025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز