همشهری آنلاین: رئیس‌کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با انتقاد از خلف وعده مدیرعامل تامین اجتماعی‌گفت: بن 120 هزار تومانی وعده داده شده از سوی حافظی به بن‌کارت 50 هزار تومانی تنزل یافته است.

بازنشستگی

رضا قلی پاکزاد درگفت‌وگو با ایلنا افزود: مسئولان تامین اجتماعی و وزارت رفاه اگر توان اجرای وعده‌های خود را ندارد بازنشستگان را ناامید نکنند و وعده‌های پوچ ندهند.

وی تصریح کرد: در تماس‌ها و دیدارهای حضوری که با بازنشستگان داریم آنان حتی به مبلغ 50 هزار تومان اعلامی از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی هم بدبین هستند.

رئیس کانون‌کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به 6 نامه این‌کانون به وزیر رفاه برای ملاقاتی حضورگفت: جای تعجب است که در دولتی که رئیس‌جمهور آن خود را نوکر ملت‌ می‌داند و دیدارهای مردمی برگزار می‌کند وزیر رفاه آن حتی حاضر نیست که‌ با نمایندگان بازنشستگان دیداری چند دقیقه‌ای داشته باشد.

قلی پاکزاد با تاکید بر این که ما از رئیس جمهور گله نداریم، تصریح کرد: انتقاد ما از وزیر رفاه و تامین اجتماعی است که به زیر مجموعه خود بی‌تفاوت است و حاضر نیست که به شعار نوکری ملت رئیس‌جمهور عمل‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماده شدن کارت بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حدود 20 هزار کارت آماده است و بازنشستگان برای استفاده از مزایای این کارت هرچه سریعتر به‌کانون مراجع کنند تا گرفتار مشکلات بعدی نشوند.

کد خبر 128144
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز