چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

3 نفر از اعضای جدید هیأت امنای دانشگاه آزاد در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با رأی‌گیری اعضای این شورا معرفی و مشخص شدند تا تکلیف دانشگاه آزاد اسلامی پس از مدت‌ها مشخص و زمینه اجرای اساسنامه جدید فراهم شود.

دانشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی گزینه‌های معرفی شده از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای تعیین 3 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد از دستورات جلسه هفته جاری شورا بود.
در این جلسه 22 نفر که پیشنهادهای اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بودند، برای رأی‌گیری معرفی شدند که در همان دور اول 3نفر حائز بیشترین رأی شدند تا این رأی‌گیری به دور دوم کشیده نشود.
دکتر فرهاد دانشجو، دکتر بهمن یزدی صمدی و فریدون عزیزی در جلسه دیروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد معرفی شدند که این نفرات در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز رأی لازم را کسب کردند.

براساس بند یک ماده10 اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد اسلامی که به تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی رسیده بود، مقرر شد تا 3 نفر از اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری و یا بالاتر که هیچگونه سمت مدیریتی از جمله عضویت در مجامع و شوراهای دولتی و حکومتی نداشته باشند، با ‌تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد درآیند.

کد خبر 132291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز