مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

گروه شهری: معاون اجرایی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت تحویل مدارک آرم طرح ترافیک90 به دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد و گفت: از اول اردیبهشت ماه اعتبار آرم‌های سال 89 به اتمام می‌رسد و تنها آرم‌های سال 90 معتبر خواهد بود.

وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مهلت تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر 25 فروردین ماه سال‌جاری به اتمام رسید، افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان هنوز موفق به تحویل مدارک آرم طرح ترافیک خود نشده‌اند و بنا به تقاضای ارگان‌ها و نهادهای دولتی که هنوز 30 درصد مدارک خود را ارائه نکرده‌اند، مهلت تحویل مدارک آرم طرح ترافیک سال 90 تا روز چهارشنبه 31 فروردین ماه سال‌جاری تمدید شده است. وی به تمامی نهادها و ارگان‌های دولتی توصیه کرد که ظرف 3 روز اول هفته جاری نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه شهرداری تهران اقدام کرده و از نیمه دوم هفته آرم‌های خود را دریافت کنند. معاون سازمان ترافیک با اشاره به اینکه تا‌کنون 20 هزار آرم طرح ترافیک اشخاص حقیقی و 28 هزار آرم طرح ترافیک سهمیه‌بگیران چاپ شده است، افزود: اشخاص حقیقی الزاما باید وجه آرم خود رااز طریق اینترنت و بانک شهر پرداخت کنند و به هیچ عنوان فیش بانکی برای این افراد پذیرفته نمی‌شود.

نوروزی از اتحادیه‌های حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر در تهران نیز خواست، در نیمه اول هفته جاری اطلاعات خود را وارد سیستم کنند تا چاپ آرم آنها نیز آغاز شود. وی از انجام مکاتبه با وزارت کشور درخصوص آرم طرح ترافیک آموزشگاه‌های رانندگی و خودروهای خدماتی خبر داد و گفت: تمامی این خودروها به همراه خودروهای یخچال دار و آمبولانس‌های خصوصی برای ورود به محدوده طرح ترافیک امسال باید آرم داشته باشند؛ چرا که در غیراین صورت این خودروها جریمه خواهند شد. معاون سازمان ترافیک درخصوص صدور آرم‌های طرح ترافیک روزانه و هفتگی نیز به ایسنا گفت: صدور این آرم‌ها در سال 90 آغاز شده است و توصیه می‌کنیم شهروندانی که نیاز مداوم به تردد در محدوده طرح ترافیک ندارند، از این آرم‌ها استفاده کنند.

کد خبر 132411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز