جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

محمد ملاحسینی: کسب اطلاع از زندگی خصوصی ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها همواره از موضوعاتی است که اهل ورزش و فوتبال به دنبال آن هستند

اینکه فلان ورزشکار یا فوتبالیست در زندگی خصوصی خود، چه ویژگی‌های شخصیتی دارد و در چه رده فرهنگی زندگی می‌کند از جمله بحث‌هایی است که بین علاقمندان به ورزش دهان به دهان می‌گردد و نقل محافل ورزشی است.

همشهری آنلاین برای جلب نظر ورزش دوستان و به خصوص طرفداران فوتبال، دو مجله فراهم کرده که در آن اختصاصا به زندگی ورزشی فوتبالیست‌های کشورمان و جهان پرداخته است.

در این مجلات شما می‌توانید با رویدادهایی که فوتبالیست‌ها در طول زندگی ورزشی خود با آن رو به رو بوده‌اند آشنا شوید. لازم می‌دانم اشاره کنم که در این مجلات فقط به زندگی ورزشی و تغییرات باشگاهی آنها اشاره شده است.

صفحه ورزش از جمله صفحات پربار همشهری آنلاین به حساب می‌آید. در این صفحه با مجلات زیادی رو به رو هستید که در آنها سعی شده به کلیه موضوعات مرتبط با فوتبال پرداخته شود.

از تاریخچه فوتبال و جام جهانی؛ بزرگترین رویداد ورزشی جهان مطلب خواندنی داریم تا زندگی مربی گمنام کره جنوبی.

در صفحه ورزش هم‌اکنون چندین مجله با عناوین؛ لیگ برتر فوتبال ایران، زندگینامه مربیان ایران، زندگینامه مربیان جهان، آشنایی با باشگاه‌های جهان، تاریخچه فوتبال، زندگینامه آقای گل جام‌های جهانی و دو مجله که یکی مجله حاضر است و دیگری به زندگینامه فوتبالیست‌های خارجی اختصاص دارد.

البته مجلات دیگری نیز در دست تهیه داریم که به زودی به این صفحه اضافه خواهند شد. در مجلات جدید شما را با تمامی رشته‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها آشنا می‌کنیم.

موضوع ورزش آن قدر گستره و پر مخاطب است که مطمئنم روزی خواهد رسید که جا برای اضافه کردن مجله جدید نخواهیم داشت.

توصیه‌ام به علاقمندان به ورزش و اطلاعات ورزشی این است که همیشه به صفحه ورزش سر بزنید تا جدا از مطالعه اخبار ورزشی روز ایران و جهان، از مجلات آن بهره‌مند شوید.

کد خبر 133375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز