مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از توزیع رایگان فیلتر هوا برای پیکان های کاربراتوری از 27 دی تا اطلاع ثانوی خبرداد.

محمد رضا امیری صفت گفت: واحدهای سیار معاینه فنی نیز با استقرار در سه نقطه تهران به صورت رایگان از خودروها تست موتور می گیرند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اقدامات ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها به مناسبت هفته هوای پاک افزود : از روز 27 دی تا اطلاع ثانوی تمام خودورهای پیکان از نوع کاربراتوری در صورت مراجعه به هر یک از مراکز شش گانه معاینه فنی خودروها در تهران دو عدد فیلتر هوا به صورت رایگان دریافت می کنند .

به گزارش  روابط عمومی شهرداری تهران وی همچنین از استقرار واحدهای سیار ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو در سه منطقه شهر تهران طی روز چهارشنبه 27 دی ماه روز هوای پاک خبرداد و اظهار داشت: این سه واحد سیار معاینه فنی از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر در سه نقطه شامل پارک پلیس واقع در فلکه چهارم تهرانپارس جنب شهرک فرهنگیان، پارک پردیسان واقع در ضلع شمال اتوبان حکیم و خیابان معراج جنب سازمان هواشناسی مستقر شده و به صورت رایگان موتور خودرو ها را تست خواهند کرد.

کد خبر 13486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز