همشهری آنلاین : کلیه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه هنر پیرو مصوبات هیات رئیسه و شورای دانشگاه با توجه به اتمام امتحانات دانشجویان، تا روز دوشنبه 6 تیرماه تخلیه می‌شوند.

art university

ه گزارش ایسنا، خوابگاه تابستانی در سال 1390 ارائه نخواهد شد و دانشجویان باید کلیه وسایل شخصی خود را از اتاق‌های خوابگاه جمع آوری و بسته بندی کرده و کلیدهای اتاق‌ها و واحدهای خوابگاه تحویل مسئول خوابگاه داده شود و مسئول پس از تایید نظافت اتاق در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد.

دانشجو باید وسایل قیمتی و ضروری خود را همراه خود ببرد؛ چرا که در غیر اینصورت مسئول خوابگاه هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال وسایل نداشته و ندارد. ضمناً‌ در صورت مراجعه دانشجو در زمان تعطیلی خوابگاه‌ها وسیله‌ای تحویل داده نخواهد شد.

بنابراین گزارش، پس از پایان امتحانات تسهیلات غذایی ارائه نمی‌شود.

در سال تحصیلی 91- 90 طبق بخشنامه‌ها و مصوبات وزارت علوم و صندوق رفاه، به دانشجویان خوابگاه تحویل داده می‌شود و دانشجویان دوره‌های کارشناسی پیوسته روزانه سنوات مجاز از بهمن 86 به بعد، کارشناسی ناپیوسته روزانه سنوات مجاز از بهمن 88 به بعد، کارشناسی ارشد روزانه سنوات مجاز از بهمن 88 به بعد و دانشجویان سنوات اضافی در اولویت دریافت خوابگاه نبوده و در صورت ظرفیت مازاد و بررسی‌های لازم اقدام خواهد شد و دانشگاه هیچگونه تعهدی برای این گروه از دانشجویان نخواهد داشت.

 برای دانشجویان نوبت دوم(شبانه) در صورت ظرفیت مازاد خوابگاهی بر اساس مصوبات و بررسی های لازم اقدام خواهد شد و دانشگاه هیچگونه تعهدی برای این گروه از دانشجویان نخواهد داشت.

در سال تحصیلی 91-90 دانشجویانی در اولویت خوابگاه قرار می‌گیرند که طبق مصوبات صندوق رفاه دانشجویان، در طول مدت استفاده از خوابگاه کلیه اجاره بهای خوابگاهی خود را به حساب صندوق رفاه واریز نموده باشند؛ در غیر اینصورت شامل دریافت تسهیلات خوابگاهی نخواهند شد.

در صورت عدم تحویل کلیدهای واحد و اتاق ها خسارت وارده از ساکنین اتاق مذکور اخذ خواهد شد.

کد خبر 138596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز