ساعت 9:30 روز گذشته بود که بازیکنان پرسپولیس وارد سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک شدند تا نخستین تمرین این تیم زیر نظر حمید استیلی سرمربی جدید سرخپوشان برگزار شود.

بازیکن فوتبال

 آنها قبل از شروع تمرین به سمت استیلی رفتند که با لباس شخصی در گوشه‌ای از سالن ایستاده بود و پس از دقایقی زیر نظر بهنام ابوالقاسم‌پور، سعید عزیزیان و یک پزشک، تست وزن و چربی دادند.

علی کریمی تنها بازیکن جدید پرسپولیس نخستین نفری بود که در تمرین حاضر شد و بازیکنان هم به سمت او رفتند.در تمرین صبح دیروز علی کریمی، مازیار زارع، ابراهیم شکوری، هادی نوروزی، علیرضا حقیقی، امیرحسین فشنگچی، علیرضا محمد، شیث رضایی، رضا نورمحمدی، محمد منصوری و محمد نوری حضور داشتند. سامان آقازمانی، حمید علی عسگر و مجتبی شیری با لباس شخصی در تمرین امروز حضور پیدا کردند و پس از گفت‌وگوی کوتاه با استیلی و حضور در کلاس توجیهی، محل تمرین را ترک کردند. بازیکنان پرسپولیس در مرحله پایانی به زدن استارت‌های 100 متری زیرنظر پرویز کماسی مربی بدنساز سابق این تیم پرداختند. گویا قرار است کماسی این فصل در پرسپولیس فعالیت کند. در ضمن قرار شد محمودخوردبین برای فصل آینده هم سرپرست پرسپولیس باشد.

ناراحتی استیلی

پرسپولیس به غیر از کریمی هنوز بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و همین موضوع نگرانی استیلی را به همراه دارد. او از اینکه بازیکنان مورد نظر پرسپولیس، به این باشگاه پیشنهادهای سنگین مالی می‌دهند ناراحت است. استیلی در این مورد می‌گوید: «متأسفانه دنبال هر بازیکنی که می‌رویم، پیشنهاد900 میلیونی و یک میلیاردی می‌دهد. اصلا این شرایط خوب نیست و رقم‌هایی به ما می‌گویند که سرسام‌آور است. یکسری از بازیکنان مثل کریمی و حقیقی با پرسپولیس قرارداد سفید امضا می‌کنند و اکثر بازیکنان که اکنون با ما هستند سقف قرارداد را رعایت کردند. پرسپولیس کسانی را می‌خواهد که پرسپولیسی‌ باشند. کسی نباید به خاطر پول به پرسپولیس بیاید و بازیکنانی می‌خواهیم که با تمام وجودشان مردم را دوست داشته باشند.»استیلی تاکید می‌کند:« اگر یکسری از بازیکنان را جذب کنیم مشکل ما حل می‌شود، در غیراین صورت سعی می‌کنیم 4 گزینه خارجی را به پرسپولیس بیاوریم و با آنها قرارداد ببندیم. این خارجی‌ها در لیگ ایران هم هستند اما صاحب باشگاهند. اگر با آنها به توافق برسیم مشکل حل است در غیراین صورت باید بازیکن خارجی بیاوریم.»

استیلی در شرایطی از این وضعیت ناراحت است که هنوز باشگاه نتوانسته بازیکنان مورد نظرش را جلب کند.محسن بنگر در سپاهان ماند، مهدی رحمتی پیشنهاد یک میلیاردی داد و مهرداد اولادی هم اعلام کرده که با سقف قرارداد نمی‌تواند به پرسپولیس یا دیگر تیم‌های ایرانی برود.از طرفی پژمان نوری دیگر بازیکن مورد نظر پرسپولیس هم راهی لیگ امارات خواهد شد.کریم انصاری‌فرد، سید جلال حسینی و ادینهو هم بازیکنان مورد نظر پرسپولیس هستند. البته برادر انصاری فرد روز گذشته برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفت، با وجود این سرخپوشان کارسختی برای جذب این مهاجم دارند. در این شرایط‌با این وضعیت به‌نظر می‌رسد پرسپولیس برای جذب بازیکن دچار مشکل شود.این باشگاه حتی برای جذب بازیکنان درجه 2 لیگ برتر هم موفق عمل نکرده است.

وضعیت دستیاران

استیلی درباره وضعیت دستیاران و اینکه می‌گویند تعداد اعضای کادر فنی جدید پرسپولیس زیاد است، تاکید می‌کند:« همه چیز را به باشگاه اعلام کردم و منتظرم باشگاه کارهای لازم را انجام دهد. باشگاه تا امروز هیچ مشکلی نداشته و فقط کمی درخصوص مسائل مالی دچار مشکلیم که در حال رایزنی برای حل آن هستیم. معتقدم به هیچ عنوان دستیاران من زیاد نشده‌اند چون قرار نیست همه روی نیمکت بنشینند. فعلا مشخص نیست که چه کسی روی نیمکت می‌نشیند و چه فردی روی سکو می‌رود. صحبت‌هایی با عاشوری و عبدی داشتم و در چند روز آینده تکلیف این افراد مشخص می‌شود. در ضمن عبدی به هیچ عنوان به من نگفته که دوست دارد نفر اول در کادر فنی باشد.»

تمدید قرارداد بادامکی

حسین بادامکی پس از جلسه‌‌ای که با کاشانی در باشگاه پرسپولیس داشت با عقد قراردادی یکساله در این تیم ماندنی شد.او سپس راهی هیأت فوتبال شد تا قرارداد خود را به ثبت برساند.در ضمن روز گذشته نوروزی، مجتبی شیری و سکوبرت به باشگاه رفتند و دقایقی با مسئولین و کادر فنی گفت‌وگو کردند. رحمان احمدی هم به باشگاه رفت و از مسئولان باشگاه فرصت خواسته تا جواب نهایی را برای ماندن در این تیم بدهد. سپهر حیدری، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس هم که از سوی استیلی در لیست مازاد قرار گرفته به باشگاه رفت و با سرپرست موقت پرسپولیس دیدار کرد. گویا او به‌دنبال گرفتن تسویه حساب مالی‌اش است.

جدایی خارجی‌ها

استیلی روی تیاگو فراگا، سکوبرت و آرفی3 بازیکن خارجی پرسپولیس هم نظری ندارد. او می‌گوید: «درفهرستی که دادیم، خارجی‌های فصل گذشته پرسپولیس این شرایط را نداشتند که با ما باشند. آنها یا روی نیمکت بودند و یا به‌عنوان بازیکن ذخیره بازی می‌کردند. البته من نمی‌گویم آنها بد هستند و شرایط این را دارند که به تیم‌های دیگر بروند و موفق باشند. من به آنها بی‌احترامی نمی‌کنم ولی در پرسپولیس شرایط لازم را ندارند تا آنها را جذب کنیم.»

کد خبر 138642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز