دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: شاید برای شما هم پیش بیاید که مجبور شوید در قسمتی از خانه وسایل مختصرتری قرار دهید. در این صورت مجموعه زیر به شما کمک خواهد کرد که چطور از وسایل و فضا نهایت استفاده را ببرید.

مبلمان تاشو
  • یکی از دلایلی که افراد با وجود کمی جا میلی به خرید مبلمان تاشو ندارند، خوب نبودن شکل ظاهری آن‌هاست. کم‌تر پیش آمده این وسایل آن‌قدر قشنگ باشند که خریدار را به خود جذب کنند.

    نشستن روی صندلی‌های تاشوی فلزی هم راحت نیست. برای حل این مشکل، طراحان مدلی انتخاب کرده‌اند که ضمن راحتی، مشتریان خاص خود را پیدا کرده است.

    خریدار در صورتی که نیازی به آن‌ها نداشته باشد می‌تواند میز و صندلی‌ها را به شکل موشک جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهد.

    ممکن است این مدل عجیب‌وغریب به نظر برسد، اما بسیار کم‌جا بوده، در عین حال زیبایی خاص خود را دارد.

    more آشنایی با دکوراسیون فضاهای کوچک

مبلمان تاشو

  • کتاب‌خانه تاشو مدل سوئیسی مناسب کسانی است که به اقتضاء کاری دائم در حال جابه‌جایی هستند همچنین برای افرادی که خیلی زود از یک مدل خسته شده، مدل‌های جدید را انتخاب می‌کنند، ایده‌ال است.

    جابه‌جایی این کتاب‌خانه 10 برابر آسان‌تر از کتابخانه‌ای است که مجبور شوید آن را در جعبه بزرگی قرار دهید که بتواند وزن 31 کیلوگرم را تحمل کند.

    از ویژگی‌های این کتاب‌خانه امکان تنظیم ارتفاع طبقات آن است. به راحتی می‌توانید به خاطر حالت ارتجاعی، ارتفاع بین طبقات را به دلخواه از 28 تا 33 سانتی‌متر تنظیم کنید.

 مبلمان تاشو

  •  از این مدل صندلی تاشو مارپیچی در مواقع مورد نیاز استفاده کنید. جنس این صندلی بلژیکی فلزی بوده به یک محور اصلی وصل است.

    برخلاف مدل مشابه، جاگیر، حجیم و غیرقابل تاشو، می‌توانید این چارپایه را در صورت عدم نیاز به‌راحتی تا کرده، به شکل چتر درآورده در جای مناسب قرار دهید. مطمئنا تا زمان استفاده مجدد به خصوص در میهمانی‌ها، کم‌ترین جا را در کمد خواهند گرفت.

مبلمان تاشو

  • این مدل با دیگر صندلی‌های تاشو که در صورت استفاده نکردن باید آن‌ها را در گوشه‌ای پنهان یا داخل کمد قرار داد، فرق می‌کند.

    متاسفانه بعضی مواقع مبلمان‌های تاشو زمان جمع بودن جای بیشتری اشغال می‌کنند. بعضی از آن‌ها زمخت و دست‌ و پاگیر بوده، کمکی به استفاده مفید از فضا نمی‌کنند.

    اما در مورد این مدل صندلی‌های تاشو وضع فرق می‌کند. آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که بعد از استفاده به دیوار وصل می‌شوند. با باز کردن و زدن به دیوار می‌توان از آن‌ها به عنوان دکور استفاده کرد. می‌شود گفت این مدل استفاده‌ای دوجانبه داشته، در صورت هماهنگی با محیط، بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون به نظر می‌آید تا صندلی.

    اگر آشپزخانه‌ کوچکی دارید، ما سفارش و استفاده از این نوع صندلی‌ها را پیشنهاد می‌کنیم.

مبلمان تاشو 

  • شاید در نگاه اول باورتان نشود که این میز سبز رنگ به تنهایی یک آشپزخانه کامل و مناسب کسانی است که از زیادی و شلوغی کابینت‌های آشپزخانه خسته شده‌اند. 

    فقط کافیست رویه اپن را به طرف خود بکشید و متوجه شوید که این سرویس شامل میز، سینک، اجاق، جاظرفی و حتی سطل آشغال است.

    اگر مجبور به زندگی در سوئیت‌های بسیار کوچک و سالن مانند هستند و یا مایلید در زیرزمین خانه آشپزخانه‌ای محقر داشته باشید، از این مدل ایده بگیرید.  

مبلمان تاشو

moreآشنایی با میزهایی برای فضاهای کوچک

  • این صندلی‌های ساده و کم‌جا به راحتی و خیلی سریع در موقع لزوم قابل استفاده‌اند

از ویژگی این صندلی، دو کاره بودن آن یا به عبارتی امکان استفاده از آن به عنوان پارتیشن است. از پارتیشن می‌توانید برای جدا کردن دو قسمت یا پوشاندن پنجره‌ها در شب استفاده کنید.

می‌توانید به سلیقه خود طرح خاصی روی صندلی کشیده، آن را تزیین کنید.

برای احساس راحتی، هنگام استفاده، روی صندلی‌ها را با کوسن پر کنید.

مبلمان تاشو

www.homeinteriorszone.com

کد خبر 140685
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز