فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که چند هفته پیش به‌دلیل بیماری فرزندش و همچنین انجام کارهای شخصی راهی آلمان و امارات شده‌بود، سرانجام به ایران بازگشت.

فوتبال

او صبح دیروز راهی باشگاه استقلال شد تا با علی فتح‌الله‌زاده دیدار کند ولی مجیدی در محل باشگاه حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشد. روز گذشته این شایعه هم مطرح شد که این بازیکن با مسئولان استقلال اختلاف دارد و می‌خواهد فوتبالش را در امارات دنبال کند. فتح‌الله‌زاده صبح دیروز اما خبر جدایی مجیدی از استقلال را تکذیب کرد‌ وگفت: «مجیدی در باشگاه حضور یافت و جلسه خوبی با او داشتم. خوشبختانه مشکل شخصی این مهاجم ارزنده مرتفع شد.» این در حالی است که دیروز عصر نیز مجیدی مجددا در باشگاه استقلال حضور یافت تا در مورد آینده خود مذاکره کند.

وضعیت ولید علی و زندی

استقلال که در فصل نقل وانتقالات چند ستاره سرشناس را به خدمت گرفته است، همچنان به‌دنبال جذب چند بازیکن دیگر است.فریدون زندی و ولید علی بازیکن چپ پای کویتی مدنظر استقلالی‌ها قرار دارند و گفته می‌شود که از بین این دو بازیکن در نهایت یک نفر استقلالی خواهد شد.فتح‌الله‌زاده اما در مورد وضعیت مذاکره با ولید علی می‌گوید:« مذاکرات با این بازیکن‌مثبت بوده و به حضور این بازیکن در استقلال امیدواریم.» او در مورد شرایط زندی و حمید عزیززاده هم می‌گوید: «هر وقت کادر فنی صلاح بداند مذاکره با این دو بازیکن را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم. در ضمن هنوز حضور حمید عزیززاده در استقلال قطعی نشده است.»

بازیکن سابق رئال

فتح‌الله‌زاده که در این سال‌ها علاقه خاصی به آوردن بازیکنان خارجی به ایران داشته است از مذاکره استقلال با بازیکن سابق رئال مادرید هم خبر می‌دهد.او در این مورد می‌گوید: «در حال مذاکره با یک هافبک هستیم که در حال حاضر در فرانسه است اما 2سال پیش در تیم فوتبال رئال مادرید بازی کرده است.» فتح‌الله‌زاده اسمی از بازیکن مورد نظر نیاورده ولی روز گذشته سایت‌های خبری از مذاکره استقلال با فرانسیسکو پاون بازیکن سابق رئال خبر دادند. صحبت‌های پرویز مظلومی اما ابهامات را در این مورد برطرف می‌کند.او در این خصوص می‌گوید:« برای پیدا کردن مدافع خوب بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و چند بازیکن مدنظرمان قرار دارند که یکی از آنها پاون بازیکن پیشین باشگاه رئال مادرید است.»

در سپاهان نمی‌مانم

تلاش استقلالی‌ها برای جذب خسرو حیدری همچنان ادامه دارد. این بازیکن هم هیچ علاقه‌ای برای ماندن در سپاهان ندارد و با صراحت این موضوع را بیان می‌کند. حیدری می‌گوید: «منتظرم که‌ وضعیتم مشخص شود و بتوانم رضایتنامه‌ام را بگیرم، در ضمن طبق قراردادی که داشتم در تاریخ مقرر چه به‌صورت شفاهی و چه به‌صورت کتبی به مسئولان سپاهان اعلام کردم که به‌دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانم در اصفهان بمانم.» در این میان ‌ قائم مقام استقلال در مورد وضعیت حیدری می‌گوید: «اختیار خسرو نه‌دست خودش است نه دست استقلال به‌همین دلیل استقلال نمی‌تواند در این باره اظهارنظر کند. او خودش باید با باشگاه سپاهان صحبت کند.»

پاون در کنار زیدان

نام پاون بیش از هر چیز یادآور عصر کهکشانی‌ها در رئال‌مادرید است. فلورنتینو پرس در دوره قبلی ریاستش، مدعی بود که می‌خواهد تیمی متشکل از «زیدان‌ها و پاون‌ها» بسازد و منظور او آمیزه‌ای از ستارگان دنیای فوتبال و بازیکنان جوان ساخته باشگاه بود. البته این سیاست ناموفق بود؛ درست مثل دورانی که پاون در رئال داشت. این مدافع میانی هم مثل اکثر جوانان آکادمی رئال نتوانست در تیم اصلی جایگاه ثابتی پیدا کند.

پاون پس از حضور در تیم‌های C و B باشگاه، 6 فصل عضو تیم اصلی بود که در مجموع 106 بار در لالیگا به میدان رفت. او 3 فصل هم عضو ساراگوسا بود که 43 بار فرصت بازی پیدا کرد. این مدافع 31 ساله فصل قبل عضو آرل - آوینیون بود؛ تیم قعرنشین لیگ فرانسه که درنهایت به دسته دوم سقوط کرد. با وجود این افت تدریجی اما حضور پاون در لیگ برتر را می‌توان اتفاق بزرگی دانست.

کد خبر 140880
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز