همشهری آنلاین: شنبه یکم مرداد 90 فرصت نقل و انتقالات فوتبال ایران برای فصل جدید به پایان می‌رسد و تکاپوی تیم‌ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد علاقه خود افزایش یافته است.

league 11

به همین منظور نگاهی داریم بر آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال ایران:

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: فرهاد مجیدی این فصل هم پیراهن آبی‌ بر تن خواهد کرد.

سایت باشگاه استقلال تهران می‌گوید: مجیدی با وجود پیشنهادات خوبی که از تیم‌های مختلف خارجی داشت در نشستی با علی فتح‌الله‌زاده، به توصیه وی به پیشنهاد دیگر تیم‌ها جواب منفی داد تا در فصل جدید با پیراهن استقلال به میدان برود. او به زودی در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

همچنین محمد دایی برادر و دستیار علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.

یحیی گل‌محمدی نیز با ثبت قرارداد خود بطور رسمی دستیار دایی در تیم راه آهن شد.

هوار ملامحمد بازیکن عراقی فصل گذشته تیم استقلال تهران هم به طور رسمی به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

تیاگو فراگا، هافبک برزیلی فصل گذشته قرمز پوشان تهران با قراردادی یک ساله عضو تیم دسته اولی پاس همدان شد.

همچنین با توافق محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل راه‌آهن با اصغر دلیلی مدیرعامل ذوب آهن، رضایت‌نامه سید‌جلال رافخایی برای باشگاه راه آهن صادر شد.

جواد کاظمیان بازیکن تیم سپاهان نیز گفت: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبستم ولی امروز با تیم جدیدم قرارداد امضا می‌کنم. از یک تیم تهرانی و یک تیم شهرستانی پیشنهاد دارم.

وی در مورد اینکه چرا به پرسپولیس نرفت، گفت: خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم اما پرسپولیس من را نخواست.

ثبت قرارداد 58 بازیکن لیگ برتری در هیات فوتبال تهران

مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران در حالی کمتر از سه دیگر به پایان می‌رسد که تاکنون قرارداد 58 بازیکن تیم های تهرانی در هیات فوتبال این استان ثبت شده است.

فصل نقل و انتقالات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از 19 خرداد ماه آغاز شده و تاکنون قرارداد 21 بازیکن تیم پرسپولیس؛ هشت بازیکن تیم استقلال؛ 15 بازیکن تیم نفت و 14 بازیکن تیم راه آهن در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است.

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تاکنون علی کریمی؛ مجتبی شیری؛ ابراهیم شکوری؛ رضا نورمحمدی؛ حسین بادامکی؛ علیرضا حقیقی؛ محمد نصرتی؛ میثاق معمارزاده؛ مهرداد اولادی و وحید هاشمیان هر کدام قراردادهای جدیدی را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرده‌اند.

قرارداد حقیقی؛ شکوری و اولادی با باشگاه پرسپولیس دو ساله و قرارداد کریمی؛ شیری؛ نورمحمدی؛ بادامکی؛ نصرتی؛ معمارزاده و هاشمیان نیز یکساله است.

حمید استیلی سرمربی تیم پرسپولیس به مدت دو سال و محسن عاشوری مربی و سعید عزیزیان مربی دروازبان‌های این تیم نیز هرکدام به مدت یکسال با باشگاه پرسپولیس قرارداد ثبت کردند.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس علیرضا محمد؛ محمد منصوری‌؛ شیث رضایی؛ هادی نوروزی؛ غلامرضا رضایی؛ محمد نوری؛ امیرحسین فشنگچی؛ مازیار زارع؛ حمیدرضا علی عسگری؛ سامان آقازمانی و روح الله سیفی 11 بازیکنی هستند که از سال گذشته با این باشگاه قرارداد دارند و این فصل نیز در تیم پرسپولیس بازی می‌کنند.

با توجه به قانون جذب حداکثر شش بازیکن لیگ برتری در هر فصل برای تیم‌ها و جذب چهار بازیکن لیگ برتری از سوی باشگاه پرسپولیس شامل علی کریمی؛ مهرداد اولادی؛ محمد نصرتی و میثاق معمارزاده؛ این باشگاه می‌تواند دو بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کند.

از باشگاه استقلال نیز علی حمودی؛ میثم حسینی؛ جاسم کرار؛ سیدمهدی رحمتی؛ آندرانیک تیموریان؛ مهدی امیرآبادی؛ محسن یوسفی و حنیف عمران زاده بازیکنانی هستند که با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را ثبت کرده‌اند.

قرارداد حمودی؛ حسینی؛ کرار و عمران زاده با باشگاه استقلال دو ساله و قرارداد رحمتی؛ تیموریان؛ امیرآبادی و یوسفی نیز یکساله است

با توجه به قانون جذب حداکثر شش بازیکن لیگ برتری در هر فصل برای تیم‌ها و جذب چهار بازیکن لیگ برتری از سوی باشگاه استقلال شامل سید مهدی رحمتی؛ جاسم کرار؛ آندرانیک تیموریان و علی حمودی؛ این باشگاه نیز همچون پرسپولس می‌تواند دو بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کند.

همچنین از تیم نفت تهران قرارداد حمیدرضا فتحی؛ محمدحسین مهرآزما؛ مجتبی زارعی؛ مارسیو خوزه نارسیوس و حمید طاهری فردبه مدت یک فصل و قرارداد سیامک کورشی؛ علیرضا عزتی کرامت؛ سجاد فیض اللهی؛ امیررضا خان محمدی و حامد فلاح زاده نیز به مدت دو فصل در هیات فوتبال تهران ثبت شد.

مهدی رفیعی؛ میثم آقابابایی؛ هادی رکابی؛ محمدرضا نیک نهال و حسین امامیان نیز پنج بازیکنی هستند که از سال گذشته با این باشگاه قرارداد دارند و تیم نفت را در لیگ یازدهم همراهی می‌کنند.

همچنین حسین فرکی سرمربی تیم نفت تهران قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

از تیم راه آهن نیز قرارداد فرشید کریمی؛ حسین پاشایی؛ مجید باجلان؛ مهدی زارعی و میر هانی هاشمی به مدت یک فصل در هیات فوتبال تهران ثبت شد.

ایمارن رزاقی راد؛ بهادر عبدی؛ سعید چاه جویی؛ ابراهیم کریمی؛ مهرداد کفشگری؛ حامد نورمحمدی؛ میثم آقایی؛ علی غلام و علی امیری نیز به مدت دو فصل با تیم راه آهن قرارداد ثبت کردند.

بهزاد غلامپور مربی دروازبان‌های تیم راه آهن نیز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل ثبت کرد.

کد خبر 140894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز