همشهری آنلاین : چهارمین همایش آشنایی با رشته ‌های فنی‌ مهندسی و علوم پایه دانشگاه صنعتی شریف همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1390 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش آشنایی با رشته ‌های فنی‌ مهندسی و علوم پایه در دانشگاه صنعتی شریف و در فاصله اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و انتخاب رشته به مدت چهار روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

بر این اساس، اواسط مردادماه جاری، این همایش که زمان دقیق تر آن منوط به مشخص شدن زمان اعلام نتایج خواهد بود برگزار می شود.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته، دانشگاه صنعتی شریف پیش بینی ‌های لازم جهت استفاده مفیدتر داوطلبان از این همایش را در نظر گرفته و رشته ‌ها در قالب دو دسته و در دو نوبت صبح و بعدازظهر ارائه می‌شوند.

این همایش مخصوص رتبه‌ های برتر آزمون سراسری یعنی رتبه‌ های زیر 5 هزار کشوری است و اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در همایش در پایگاه اطلاع رسانی www.sutstudent.ir قرار دارد.

داوطلبان، بعد از اعلام نتایج اولیه حداکثر به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به پایگاه ارتباط با دانش آموزان اقدام به ثبت نام در این همایش کنند.

کد خبر 141897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز