چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شماری از سایت‌های اپراتور سوم روشن است و شمار محدودی سیم کارت نیز داده شده که در حال آزمایش است.

تقی پور

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ آقای تقی پور پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: براساس گزارشی که اپراتور به ما داده، سایت‌های بسیاری نیز در حال ترخیص و حمل است که به محض نصب آنها، دریافت تاییدیه از ما و وقتی خدمات به حد مطلوب و قابل عرضه عمومی برسد اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: پیش بینی متولیان اپراتور، راه اندازی آن تا سه ماه آینده است که البته این موضوع پس از نصب سایت‌ها به پیشرفت مراحل کار بستگی دارد و اینکه بتوانند تاییدیه سازمان تنظیم مقررات رادیویی را دریافت کنند.

آقای تقی پور افزود: سطح خدمات اپراتور باید به حدی برسد تا اجازه دهیم بابت خدماتشان از مردم پول بگیرند که امیدواریم به این کیفیت برسیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت گر اپراتور سوم گفت: این اپراتور شخصیت حقوقی مستقلی است که با اجازه دولت از ما پروانه دریافت کرده است.

آقای تقی پور افزود: این پروانه مجوزی بسیار کامل و جامع است که همه موضوعات شامل میزان تعرفه، کیفیت خدمات، ارتباط با مشتریان و نحوه ارسال صورتحساب در آن تعریف شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براین اساس اپراتور باید خود را اداره کند و دولت نقش هدایتی و نظارتی دارد.

کد خبر 142771
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز