همشهری‌آنلاین: تیم‌های فوتبال مس سرچشمه و پرسپولیس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، نناد برنوویچ در ثانیه‌های ابتدایی بازی و قبل از اینکه این دیدار به دقیقه یک برسد روی اشتباه علیرضا حقیقی، توپ را از روی سر این دروازه‌بان به گل اول مس سرچشمه تبدیل کرد.

در ادامه پرسپولیس که برای رسیدن به گل تساوی حمله می‌کرد در دقیقه 22 این بار توسط علی سامره و روی اشتباه ممدوتال و حقیقی دوباره دروازه‌اش باز شد تا نتیجه‌ای تا این دقیقه به ثبت برسد که خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز انتظار آن را نداشته باشند.

در این لحظات که شعارها علیه کادرفنی و سرپرست پرسپولیس به اوج خود رسیده بود، استیلی دست به دو تعویض زد تا جلوی اشتباهات فاحش تیمش را بگیرد. او محمد نوری و علیرضا نورمحمدی را به جای علیرضا محمد و ممدوتال وارد زمین کرد.

روی عکس کلیک کنید

در ادامه علی کریمی روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 37 پرسپولیس را به بازی برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان امیدوار شوند. جواد کاظمیان نیز در ثانیه‌های پایانی این نیمه و در دقیقه 2+45 کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.

احمد صالحی داور این دیدار در نیمه اول به نورالهی و سامره از مس سرچشمه و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

اتفاق مهم نیمه دوم اخراج علی کریمی در دقیقه 80 بود. برای نیمه دوم این دیدار سه دقیقه وقت اضافه گرفته شد.

نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی برد

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس کرمان با برتری شاگردان غلامحسین پیروانی خاتمه یافت.دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس کرمان که از ساعت 22 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده بود با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان غلامحسین پیروانی پایان یافت. در این مسابقه که حدود 12 هزار تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر آن بودند تک گل نفتی‌ها را روح‌الله عرب در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. این مسابقه در مجموع کسل کننده بود و موقعیت‌های گل کمی داشت.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج بابایی بود. وی احمد حسن‌زاده از مس کرمان را با کارت زرد جریمه کرد. با این نتیجه مس کرمان یک امتیازی ماند و نفت آبادان هم جمع امتیازهای خود را به 5 رساند.

تساوی ملوان برابر شاهین

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. جدال تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی که از ساعت 22 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شده بود با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این مسابقه که قضاوت آن برعهده یدالله جهانبازی بود منصور تنهایی و لک‌چیرا از شاهین بوشهر و محمد نزهتی از ملوان کارت زرد دریافت کردند. با این نتیجه شاهین بوشهر 5 امتیازی و ملوان 6 امتیازی شدند

کد خبر 143375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز