همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ از آخرین فرصت باشگاهها برای برآورده کردن خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد و گفت: تنها سه باشگاه شرایط اخذ پروانه حرفه‌ای را دارند و بقیه فقط تا 11 شهریور فرصت دارند که استقلال و پرسپولیس هم شامل این اولتیماتوم می‌شوند.

عزیز محمدی در خصوص شرایط فعلی باشگاه‌های ایران برای بر آورده کردن خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و اخذ پروانه حرفه‌ای توسط آنها به مهر گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین بازدید خود که اردیبهشت  ماه سالجاری از باشگاه‌ها صورت گرفت، اشکالاتی از استادیوم‌ها و وضعیت خود باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر گرفتند و آخرین فرصت را برای رفع این اشکالات تا 11 شهریور تعیین کردند.

 وی گفت: از جمله این اشکالات می‌توان به نامشخص بودن وضعیت مجمع هیئت مدیره برخی از باشگاه‌ها بویژه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد.

 رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه اشاره به مشکلاتی که باشگاه‌های ایرانی دارند افزود: شفاف نبودن تراز مالی برخی از باشگاه‌ها که باید توسط شرکت‌های معتبر مورد حسابرسی قرار بگیرند از دیگر موارد اشکالات این باشگاه‌ها بود.

 وی افزود: سه باشگاهی که به تازگی به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده اند باید مدارک خود را تا 11 شهریور کامل کنند.

 عزیز محمدی در خصوص وضعیت ورزشگاه‌های ایران نیز گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به غیر از سه استادیوم فولادشهر، آزادی و شهید باهنر کرمان از سایر استادیوم‌ها ایراداتی گرفتند و به آنها فرصت دادند تا 11 شهریور آن را برطرف کنند تا ما فیلم و عکس اصلاحات انجام شده را برای آنها بفرستیم.

 عزیز محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی تنها سه باشگاه سپاهان، ذوب آهن و مس کرمان دارای استانداردهای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و شرایط اخذ پروانه حرفه‌ی را دارند.

 

تیم‌ای فوتبال استقلال و پرسپولیس که چند سال است با سرپرست موقت اداره می‌وند در فاصله کوتاه باقی مانده تا اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناگزیر هستند که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل رسمی خود را مشخص و به این کنفدراسیون اعلام کنند تا برای حضور در ادامه رقابت‌ای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشند.

 

کد خبر 143535
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز