اول کار فقط یک ماهیگیر ساده هستی که با پدر پیرت در خلیج‌فارس ماهیگیری می‌کنی و زندگی‌ات ساده است.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 615

میر مهنا باش!

اسمت شبیر است و به وضعیتی که داری راضی هستی. اما کم‌کم همه چیز در این بازی عوض می‌شود. تو با میرمهنای بندر ریگی و گروهش آشنا می‌شوی و حالا به یک گروه تعلق داری. یک گروه عجیب و متفاوت که دوست ندارند محل زندگی‌شان به همین راحتی دست خارجی‌ها باشد! هلندی‌ها در بندر رفت‌و‌آمد می‌کنند و کم‌کم احساس صاحب‌خانه‌ بودن به آنها دست می‌دهد.

میرناصر حاکم بندر ریگ است. میرناصر به دنبال تجارت است. این روزها کمپانی هند‌شرقی و هلند با پدر میرناصر مشغول تجارت‌اند. یک جورهایی دارند سر او را کلاه می‌گذارند. دارند جزیره خارک را از او می‌گیرند. دارند در جزیره خارک که مال ماست، مال توست، مال شبیر است و مال میرمهنا و گروهش و بقیه مردم است، دژ نظامی می‌سازند. اسم دژ آنها موسلستاین است.

میرمهنا نمی‌خواهد بگذارد جزیره خارک به‌همین راحتی از دست ما برود. تو هم نمی‌خواهی. برای همین همراه میرمهنا می‌جنگی. باید معما حل کنی. باید
به موقع کمین کنی. به وقتش نقشه بریزی. باید جزیره را مثل کف دستت بشناسی. باید سریع باشی و... تو پیروز می‌شوی. فقط کافی است میر مهنا باشی!

خانه‌ها را پس بگیر!

داستان بازی در دنیایی فانتزی اتفاق می‌افتد. طی مجموعه‌ای از اتفاقات، موجوداتی بیگانه خانه‌ها و زمین‌های اطراف آن سرزمین را می‌‌ربایند. موجودات بیگانه در آسمان با دوختن تکه‌های زمین‌ها و خانه‌هایی که دزدیده‌اند، سعی می‌کنند سرزمینی جدید برای خود بسازند.

شخصیت اول بازی سعی می‌کند‌ زمین‌ها و خانه‌های ربوده شده را باز پس‌ بگیرد.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 615

کوهنوردی قهرمانانه

بالارفتن و فتح قله‌ها، هدف اصلی کوهنورد شایسته است. او همچنین وظیفه دارد افراد زخمی را نجات داده، مسیر خود را به سمت قله بیابد و سفر خود را میان کوه‌های زیبا و خطرناک به پایان برساند. بازیکن در نقش یک کوهنورد و مکتشف خودآموخته بازی می‌کند که عضو یک کمپ بین‌المللی است و با کوهنوردان دیگر از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازد. اما همیشه همه چیز به خوبی و طبق نقشه پیش نمی‌رود و او با خطرهای بسیاری مواجه می‌شود. در این زمان است که باید تمام نیروی خود را جمع کند و مانند یک قهرمان واقعی وارد عمل شود.

این بازی برای کنسول PC طراحی شده است و دو بعدی اکشن و ماجراجویانه‌ای است.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 615

رویارویی با نیروهای اهریمنی

بازی رایانه‌ای گرشاسپ یک‌ بازآفرینی نمادین با رویکرد معناگرا و عملگرا در فضای اسطوره‌ای ایران باستان مبتنی بر منظومه حماسی «گرشاسپ‌نامه» نوشته اسدی طوسی است. عمده عناصر تصویری این بازی حاصل گداخت منابع تاریخی و کتیبه‌های سنگی باستانی موجود در کشور، در کوره تخیل خالقان این اثر است.

«گرشاسپ گرز ثریت»، یک بازی‌ اکشنِ سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان‌ اصلی بازی گرشاسپ و رویارویی او با نیروهای اهریمنی پیش می‌رود. مبارزه‌های تن به تن، حل معما و‌ کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی هستند.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 615

کد خبر 143657
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز