همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نحوه ثبت‌نام عمره مفرده اعم از مبلغ ودیعه ثبت‌نام، بانک عامل به‌صورت رسمی از طریق سازمان حج و زیارت اعلام می‌شود.

hajoziarat

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت‌نام "عمره مفرده" به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند اعلام شرایط ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده فقط از طریق سازمان حج و زیارت تعیین و اعلام می‌شود.

لذا نحوه ثبت‌نام اعم از زمان ثبت‌نام، مبلغ ودیعه ثبت‌نام و همچنین بانک عامل (بانک ثبت‌نام‌کننده) به‌صورت رسمی از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و همچنین سایت رسمی سازمان حج و زیارت به آدرس www.hajnews.ir به اطلاع خواهد رسید.

لازم به یاد‌آوری است که هرگونه اقدام اعم از پیش‌ثبت‌نام یا تبلیغات در این خصوص قبل از صدور اطلاعیه رسمی از طرف سازمان حج و زیارت مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست.

همچنین واحد اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت با شماره تماس7 ـ 64512701 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.

بنابراین گزارش، پیشتر اواخر شهریور زمان ثبت نام برای عمره مفرده اعلام شده بود که هفته آینده زمان قطعی، مبلغ ودیعه ثبت نام و همچنین بانک عامل (بانک ثبت نام کننده) اعلام خواهد شد.

برخی از شعب بانک‌ها در حالی که هنوز رایزنی‌ها در حج و زیارت برای تعیین بانک عامل ودیعه‌گذاری عمره در حال انجام است تا شورای عالی حج در این زمینه تصمیم‌گیری کند، اقدام به دریافت وجه از مردم کرده که این امر تخلف مسلم محسوب می‌شود.

کد خبر 143773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز