دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ‌نیروی زمینی ارتش ‌جمهوری اسلامی ایران گفت: گروهک تروریستی پژاک در آینده نزدیک انشاالله بدست توانمند ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می‌شود.

آراسته

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ آراسته عصر روز یکشنبه در همایش ممتازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساری افزود: ارتش با اقتدار در مبارزه با گروهک پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوانیروز در حال نابود‌ کردن این گروهک تروریستی ‌است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش درباره حملات اخیر گروهک تروریستی پژاک ‌اظهارداشت: در حال حاضر یک سری از منافقان با توجه به وضعیت سیاسی کشور با شگردهای خاص حملاتی را در مرزهای کشور انجام می‌دهند.

میر سرتیپ آراسته با بیان اینکه دفاع از حملات دشمن نماد افتخاری دیگر همانند هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی است، بیان داشت: هیاهو و سر و صداهای دشمن برای ملت ولایتمدار ایران اسلامی جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: ارتش با اقتدار و قدرت تمام در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر با همکاری سپاه و هوا نیروز در حال نابود ‌کردن دشمن است.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: یکی از ویژگی‌های بارز و مهم نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که فرمانده معظم کل قوا مرجع تقلید ماست.

امیر سرتیپ آراسته گفت: در نیروهای مسلح ‌به ویژه در نیروی زمینی هر فرمانی و دستوری که از طرف فرمانده کل قوا ابلاغ می‌شود قابل اجرا است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: تمام اقتدار، افتخار و توانمندی نیروهای مسلح به برکت وجود فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است که هر دستوری بدهند در مسیر موفقیت ماست.

امیر سرتیپ آراسته اظهارداشت: بدون شک تمام دستورات فرمانده کل قوا اجرا می‌شود و در حال حاضر شاهد پیشرفت و موفقیت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش برای مقابله با چنین حملاتی همیشه آماده است و برای بالا بردن سطح آمادگی سربازان خود مانورهایی را در مناطق مختلف به اجرا گذاشته است تا از پیش آماده نبرد با متجاوزان به خاک کشور باشد.

‌وی با اشاره به اینکه نقش نیروهای زمینی و سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی کلیدی بود، یادآور شد: این افراد بصیر و آگاه در راستای پاسداری از انقلاب و فروکش کردن آتش فتنه‌های دشمن در داخل کشور سر از پا نمی‌شناخته و در رکاب امامت و ولایت گام و راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

در پایان این همایش از 300 نفر از پرسنل نیروی زمینی که دارای 30 تا 40 مولفه‌های مختلف برتر بودند تجلیل شد.

کد خبر 145412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز