جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهرآورد سرخابی پایتخت برای سومین بار متوالی به نفع آبی پوشان پایتخت پایان یافت.

مجیدی

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18:30 با حضور 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و 2 بر صفر به نفع آبی پوشان تمام شد.

بازی در شرایطی آغاز شد که دو تیم به ارزیابی هم پرداختند و در دقایق ابتدایی خطری روی دروازه ها ایجاد نشد. رفته رفته شرایط مسابقه تغییر کرد و شاگردان مظلومی در دقیقه 14 توسط فرهاد مجیدی  به گل رسیدند.

با وجود این گل باز این استقلالی ها بودند که سوار مسابقه بودند به طوری که در دقیقه 19 بازی شوت جباری به تیرک دروازه پرسپولیس اصابت کرد.

هر چه به پایان بازی در نیمه اول نزدیک می شدیم باز این استقلالی ها  بودند که مسلط تر تیم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت.

نیمه اول در نهایت با برتری استقلال و بازی سردرگم پرسپولیس به پایان رسید.

شروع نیمه دوم با حملات استقلال شروع شد. بعد از شوت سرکش جباری ضربه میلاد میداودی هم به تیر دروازه پرسپولیس خورد.

درحالی که پرسپولیس به همان بازی سردرگم خود ادامه می داد خطای منتظری روی علی کریمی باعث شد پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود اما در دقیقه 53 محمد نوری این توپ را به بیرون زد.

بعد از این صحنه بار دیگر این آبی پوشان بودند که با اعتماد به نفس بهتری بازی را در دست داشتند.

در دقیقه 81 با پاس آرش برهانی، مجتبی جباری برای بار دوم دروازه پرسپولیس را باز کرد. استقلال در دقایق پایانی هم موقعیت از دست داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به تیموریان، کیانوش رحمتی و خسرو حیدری از استقلال و به حسین بادامکی، غلامرضا رضایی، مازیار زارع و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

استقلال بدین ترتیب با هدایت مظلومی برای سومین بار متوالی توانست پرسپولیس را شکست دهد تا این پیروزی و سه امتیاز آن بهترین هدیه تولد برای سرمربی آبی پوشان باشد. فردا تولد سرمربی استقلال است.

استقلال با این پیروزی 16 امتیازی و با تفاضل گل بهتر از صبا صدرنشین شد.

پرسپولیس نیز با این شکست سومین ناکامی خود مقابل استقلال را تجربه کرد و با همان 6 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

  • بازیکنان پرسپولیس

میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد نصرتی، رضا نورمحمدی، حمید رضا علی عسگر، جواد کاظمیان(46- علیرضا محمد(65- هادی نوروزی))، غلامرضا رضایی، محمد نوری، حسین بادامکی(75- وحید هاشمیان)، مازیار زارع و علی کریمی

سرمربی: حمید استیلی

  • بازیکنان استقلال

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی(76- آرش برهانی)، جاسم کرار و فرهاد مجیدی(79- محسن یوسفی)

سرمربی: پرویز مظلومی 

کد خبر 145724
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز