دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۵:۰۴
۰ نفر

نمی‌دانم اهل اسکیت هستید یا نه؟ حتماً می‌گویید حالا که مدرسه‌ها دارد باز می‌شود، چه‌طور یاد اسکیت افتاده‌ام یک خبر خواندم که فکر کردم شاید برایتان جذاب باشد. خبر این بود: «اولین سالن سرپوشیده اسکیت اگرسیو در ایران به زودی در پارک جنگلی سرخه‌حصار راه اندازی می‌شود.»

هفته‌نامه همشهری دوچرخه شماره 619

این خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 بود. خلیل راحتی، شهردار منطقه 13 به کمبود پیست اگرسیو در ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: « به منظور توسعه فضاهای ورزشی و ترغیب شهروندان به ورزش، اولین سالن اسکیت اگرسیو در ضلع شرقی (ورودی سوم) پارک جنگلی سرخه حصار به زودی راه اندازی می‌شود.»

او گفت :« گروه های مختلف بدون محدودیت سنی می توانند از امکانات این مجموعه ورزشی استفاده کنند.»

همه علاقه‌مندان می توانند جهت استفاده از سالن اگرسیو و شرکت در کلاس آموزشی ثبت نام کنند. شرایط ثبت نام شهروندان در آینده نزدیک اعلام می شود.

با غلامرضا فرجی، مدیر اداره ورزش منطقه 13 شهرداری تهران صحبت می‌کنیم. او می‌گوید‌:«این سالن روبسته با 8 رمپ در مساحت 600 متر مربع درحد استاندارد جهت استفاده ورزشکاران در حال آماده سازی است.»

او ادامه می‌دهد:« هم اکنون این سالن در حال مجهز شدن به امکاناتی همچون لوله رمپ ، نیم رمپ ، یو و... است که مخصوص اجرای نمایش ورزشی با اسکیت است.»

او در پاسخ به این سؤال که «اسکیت اگرسیو» چیست؟می‌گوید:
« حرکت با اسکیت‌برد روی موانع است.»

فرجی ادامه می‌دهد:
« ورزشکاران و علاقه‌مندان می‌توانند تحت نظر مربی متخصص، مهارت‌های لازم را کسب و امکان حضور در مسابقات را پیدا کنند.»

مدیر اداره ورزش منطقه 13 می‌گوید:«علاوه بر این سالن اسکیت اگرسیو، فضاهای ورزشی متنوعی در این پارک وجود دارد؛ مثل مجتمع تیر اندازی حمزه
سید الشهداع که علاقه‌مندان به ورزش تیر اندازی می‌توانند از آن استفاده کنند.»

او به امکانات ورزشی دیگر اشاره و اضافه می‌کند:« در این پارک یک سالن مجهز به پینت‌بال هم وجود دارد و یک زمین مجهز به چمن مصنوعی. همچنین فضایی با پنج‌سری حلقه بسکتبال برای بسکتبالیست‌ها در این پارک هست.یک پیست دوچرخه‌سواری برای آقایان و خانم‌ها در همه روزهای هفته فعال است.وسایل بدن‌سازی هم به شکل متنوعی در فضای پارک وجود دارد.»

به هر حال اگر اهل ورزش از هر نوعش هستید، می‌توانید به این پارک مراجعه کنید.

کد خبر 146569
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز