همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور شهردار تهران و هزاران نفر از بسیجیان، صبح روز سه شنبه در تپه نورالشهدا برگزار شد

به گزارش تهران سما، امیر جعفری در مراسم "دیدار یاران" که در تپه نوالشهدا با حضور شهردار تهران و هزاران نفر از بسیجیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و به ویژه شهدای شهرداری تهران، گفت: مراسم صبحگاه 3 هزار نفری به منظور تجدید میثاق با ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب و رونمایی از یادمان شهید مهدی رجب بیگی، امروز و در روز ولایت فقیه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

وی افزود: امروز با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق و اعلام می‌کنیم تا آخرین نفس پیرو ولی مطلقه فقیه، حضرت امام خامنه‌ای خواهیم بود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران خاطر نشان کرد: امروز از یادمان شهید رجب بیگی از شهدای بصیرت که در لانه جاسوسی و اشغال آن نقش اساسی داشت رونمایی می‌شود.

جعفری با بیان این که این اقدام به دو منظور رزمی و فرهنگی صورت می‌گیرد، گفت: این اقدام از آن جهت رزمی است که آمادگی خود را آزمایش کنیم و از لحاظ دیگر با توجه به تدابیر شهردار تهران این کار رزمی را با امور فرهنگی انجام دهیم، به ویژه آن که این موضوع با بصیرت آمیخته است و ما با این حضور تجدید میثاق خود را اعلام می‌کنیم.

بر این اساس در مراسم امروز و پیش از مراسم سخنرانی، دکتر قالیباف از نیروهای مستقر در میدان صبحگاه بازدید کرد.

همچنین کوهپیمایی و صعود به تپه نورالشهدا با رونمایی از یادبود شهید رجب بیگی شهید شاخص بسیج از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم انجام شد و مراسم با قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۲