چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانی دپ از اوایل ماه آینده در نقش یک روزنامه‌نگار به سینما می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، با انتشار نخستین پوستر سینمایی از فیلم سینمایی "خاطرات روزانه رام"  با بازی جانی دپ که اقتباسی از رمان "هانتر اس. تامپسون" است، این درام از اواخر ماه اکتبر در سینماها اکران می‌شود.

این فیلم سینمایی که بازیگرانی چون‌ آرون ایکهارت، امبر هرد و جیوانی ریبسی به همراه جانی دپ در آن حضور دارند، در روز 28 ماه اکتبر (ششم آبان ماه) بر پرده‌ سینماها ظاهر می‌شود.

قصه‌ فیلم درباره یک روزنامه‌نگار الکلی به نام پل کمپ با بازی دپ، ‌در پورتوریکوی دهه‌ پنجاه میلادی است. خط اصلی قصه یک مثلث عاشقانه را دنبال می‌کند.

جانی دپ از دوستان نزدیک تامپسن نویسنده است و از سال 2003 که کتاب او منتشر شد، در تلاش بود تا رضایت وی را برای تولید نسخه سینمایی آن جلب کند.

دپ که سال 2007 "سوئینی تاد" تیم برتن را (بر اساس یک نمایش موزیکال موفق صحنه‌ای به همین نام) روی پرده سینماها داشت، در سال 2008 فیلمی را روانه‌ اکران عمومی نکرد.

گراهام کینگ که با تهیه‌ فیلم "مرحوم" ساخته اسکورسیزی، برنده‌ اسکار از مراسم آکادمی شده است، چند ماه پیش توانست امتیاز ساخت این اثر را برای شرکت فیلمسازی برادران وارنر به‌دست آورد.

جانی دپ در پاسخ به پرسشی در خصوص ادامه یافتن دزدان دریایی کارائیب گفت: این سری برای جلب نظر مخاطبان ساخته می شوند و اگر مردم نخواهند این فیلم های اکشن را ادامه نخواهیم داد.

جانی دپ درباره موفقیتش درعالم سینما هم گفت: من اگر اینجا ایستاده‌ام به خاطر جری براک هایمر، تهیه‌کننده سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب است.

امسال برای اولین‌بار بود که یک قسمت از سری فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" برای نمایش در فستیوال کن فرانسه، معتبرترین رویداد سینمایی جهان انتخاب شد.

جانی دپ بازیگر آثاری چون ادوارد دست قیچی، کارخانه شکلات سازی، سوئینی تاد: آرایشگر شیطان صفت از آثار تیم برتون، اسلیپی هالو (ایکابد کرین)، همسر فضانورد (اسپنسر آرماکوست)، دروازه نهم (دین کورسو)، ترس و نفرت در لاس‌وگاس است.

وی سال پیش پروژه سینمایی "توریست" را بر پرده سینماها داشت و چندی پیش با فیلم "دزدان دریایی4" بر پرده سینماهای جهان بود.

 

کد خبر 146928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز