پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شماره جدید همشهری جوان منتشر شد.

javan

فهرست گزیده مطالب شماره 329 همشهری جوان:راز پیژامه

  • مروری کوتاه بر علایق کلکسیونی دیکتاتورها؛

معمر قذافی عکس‌های کاندولیزا رایس را جمع می‌کرد، صدام حسین تصویر آدم فضایی‌ها را و هیتلر فیلم‌های سفید برفی را. چرا دیکتاتورها هر کدامشان دنبال جمع کردن یک چیزی می‌روند؟

  • جشن مکتوب همشهری جوان برای برد تیم استقلال در دربی پایتخت؛ / خدا می‌دونه که حقشه!

جشن مکتوب استقلالی‌ها و یادداشت‌هایی که برای برد بزرگ تیمشان نوشته‌اند

  • پرونده مفصل همشهری جوان درباره بازی میرمهنا؛ داستان نخل‌های بندر

«میرمهنا» در ادامه بازیهای موفق ایرانی با استقبال خوبی روبهرو شده. اتفاقی که میتواند ایران را به جمع کشورهای مطرح در زمینه تولید بازی نزدیکتر کند.

  • موسی حسینی راوندی// در جنگل انسان

دو تا توله خرس کنار جسد خونی مادرشان داشتند به شکلی حیرت‌انگیز شکنجه می‌شدند؛ این‌قدر که «زهره‌شان بترکد!» که ما (منِ انسان) آن «زهره» را کوفت کنیم بلکه بیشتر زندگی کنیم!

  • هر چقدر پول بدی، ارشدتر می شوی! / گردش مالی آموزشگاه های کارشناسی ارشد چقدر است؟

اگر تا الان عمده جوان های کشور به دوره کارشناسی اقبال داشتند و کرور کرور از دبیرستان عزم دانشگاه می کردند، حالا این موج به کارشناسی ارشد رسیده.

  • امیرجلال الدین شوکتی// تابستان فناوری چطور گذشت؟

این یادداشت به‌رغم اینکه خلاصه شده بود و به ذکر نکات مهم بسنده کرده بودیم، باز هم طولانی شد. بنابراین شما می‌توانید نسخه کامل آن را اینجا، در وب‌سایت گروه مجلات همشهری بخوانید.

  • قصر الحمراء جایی در شهر گرانادا در جنوب اسپانیاست؛ کاخ هزارو یک شب

بافت قدیمی شهر پر از کوچه‌های باریک و رنگارنگ اروپایی است. اسم‌هایی از دوران مسلمان‌ها هنوز روی بعضی از محله‌ها مانده. گرانادا پر است از خانه‌های قد و نیم قد سفید که آدم را یاد جزایر یونانی اژه می‌اندازد.

  • کتابی که مقام معظم رهبری از صفا و صداقتش تعریف کرده‌اند؛ از روزگار رفته حکایت

داودآبادی بعد از نوشتن 14 کتاب درباره دیگران، این بار از خودش نوشته و خاطراتش از یک دوره ده ساله 57 تا 67، یعنی از پیروزی انقلاب تا پایان جنگ را کتاب کرده.

  • نگاهی به فرار دیکتاتور لیبی؛ مردی که موش شد

دیکتاتور سابق لیبی اولین ابداع‌کننده فرار زیرزمینی نیست. در باقی کشورهای دنیا هم از این تونل‌های زیرزمینی مخفی زیاد ساخته شده...

  • داشتن مهارت های ارتباطی، شرط پیشبرد کارهای ما در جامعه است / حرف، کاغذ، قیچی!

شما در طول روز، بسته به موقعیت‌تان با افراد متفاوتی در ارتباط هستید؛ با تعدادی از آنها در حد یک ارتباط ابتدایی که شاید در سطح پرسیدن یک سؤال و پیدا کردن پاسخ نیاز به برقراری ارتباط دارید، با تعدادی دیگر کمی بیشتر و با تعداد اندکی از اطرافیان نیاز به برقراری یک ارتباط عمیق دارید. موضوع مهم اینجاست که چگونه باید بود و چه کاری انجام داد که در ارتباط با دیگران به بهترین و بی‌دردسرترین شکل کارها انجام شود؛ موضوعی که به عنوان «مهارت‌های ارتباطی» به آن می‌پردازیم.

کد خبر 147017
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز