همشهری آنلاین: رقابت‌های کبدی جوانان آسیا که در هر دو رده پسران و دختران در شهر کودای مالزی جریان داشت بعد از ظهر شنبه با قهرمانی تیم هند در هر دو رده به پایان رسید.

Kabadi

تیم جوانان پسر ایران ازعنوان نایب قهرمانی خود دفاع کرد و مدال نقره گرفت اما تیم دختران ایران به مدال برنز بسنده کرد تا نسبت به دوره گذشته که نایب قهرمان شده بود یک پله سقوط داشته باشد.

به گزارش سایت فدراسیون کبدی، در رقابت‌های دختران صبح روز شنبه دختران ما در دیدار با تایلند بر سر رسیدن به فینال با همدیگر مبارزه‌ای سرسخت و نزدیک داشتند که در نهایت 46 بر 38 این بازی به سود تایلند به پایان رسید و دختران ایران با این نتیجه از رسیدن به فینال بازماندند و به همراه سریلانکا عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در این بخش هند اول شد و تایلند نایب قهرمان مسابقات دختران گردید.

اما در بخش پسران، تیم جوانان ایران بر خلاف تیم بانوان با اقتدار از سد تایلند در نیمه نهایی گذشت و به فینال راه یافت تا در فینال رقیب بزرگی مثل هندوستان را پیش رو داشته باشد.

ایران در نیمه اول این دیدار بازی نسبتا برابری را در مقابل هند ارائه کرد اما هند بازهم در نیمه دوم مقتدرتر ظاهر شد تا ثابت شود که ایران برای گذر از سد تیمی مثل هند نیاز به دانش مربیان هندی در هر دو رده پسران و دختران دارد تا این فاصله را به حداقل برساند.

شایان ذکر است که در رده پسران 7 تیم و در رده دختران 6 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 147243
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز