جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: جدایی لوکا بوناچیچ از تیم فوتبال سپاهان با وجود همه ابهامات حل نشده، قطعی شد، او در جلسه جمعه 22 مهر با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان، درباره چگونگی جدایی‌اش توافق می‌کند.

لوکا بوناچیچ

 به گزارش ایسنا، سرانجام مشکلاتی در همکاری لوکا بوناچیچ و مسئولان تیم فوتبال سپاهان وجود داشت باعث جدی شدن قطع همکاری او با سپاهانی‌ها شد. جدایی که چهارشنبه بخاطر حاضر نشدن بوناچیچ بر سر تمرین‌های تیم سپاهان بروزی عینی یافت؛ هرچند باشگاه سپاهان تلویحا این جدایی را تکذیب کرد، اما در واقع همان موقع که حتی از مدتی پیش این موضوع قطعی شده بود!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره علت حاضر نشدن بوناچیچ در تمرین روز چهارشنبه تیم گفته بود: " بوناچیچ از مسئولین باشگاه سپاهان خواسته بود تا تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم در مسابقه بعدی تیم سپاهان که مقابل تراکتورسازی خواهد بود، طلایی‌پوشان را همراهی نکند. ‌

در همین رابطه هم مسئولان باشگاه سپاهان از لوکا خواستند که علت این موضوع را با یک درخواست کتبی به باشگاه ارائه دهد تا کمیته انضباطی باشگاه درباره آن تصمیم بگیرد، اما مربی کراوت از این کار امتناع ورزید و امروز بر سر تمرین سپاهان حاضر نشد. به همین دلیل کریم قنبری سپاهان را تمرین داد." ضمنا قنبری هدایت سپاهان در بازی امروز مقابل تراکتورسازی را هم برعهده دارد.

کد خبر 148368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز