یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان‌ هواشناسی‌ وضع هوای‌ کشور را در ‌24‌ ساعت‌ آینده‌ پیش‌ بینی‌ کرد.

بر اساس پیش بینی این سازمان آسمان‌ استانهای‌ خوزستان‌، بوشهر، فارس‌، چهارمحال‌ و بختیاری‌، ایلام‌، کرمانشاه‌، لرستان‌ و همدان‌ در روز 15 بهمن نیمه‌ ابری‌ در بعضی‌ نقاط ابری‌ توام‌ با بارندگی‌ و یا رعد و برق‌ و وزش‌ باد به تدریج‌ از شب‌ هنگام‌ همراه‌ با کاهش‌ ابر‌ است.

همچنین آسمان‌ استانهای‌ کردستان‌، آذربایجان‌ غربی‌، آذربایجان‌ شرقی‌، زنجان‌ و اردبیل‌ نیمه‌ ابری‌ در بعضی‌ نقاط ابری‌ همراه‌ با بارش‌ برف‌ یا باران‌ و  وزش‌ باد بتدریج‌ از هنگام‌ شب‌ توام‌ با کاهش‌ ابر است.

آسمان‌ استانهای‌ مرکزی‌، قزوین‌، قم‌، اصفهان‌ و کهگیلویه‌ و بویراحمد نیمه‌ ابری‌ به تدریج‌ ابری‌ همراه‌ با بارش‌ باران‌، در نقاط سردسیر و مرتفع همراه‌ با بارش‌ برف‌ بتدریج‌ از اواخر وقت‌ توام‌ با کاهش‌ ابر است.

آسمان‌ استانهای‌ کرمان‌، یزد، خراسان‌ جنوبی‌، خراسان‌ شمالی‌، خراسان‌ رضوی‌ و سمنان‌ صاف‌ تا قسمتی‌ ابری‌ بتدریج‌ از اواسط روز توام‌ با افزایش‌ ابر و بارش‌ باران‌ و در ارتفاعات‌ همراه‌ با بارش‌ برف‌ است.

‌سواحل‌ جنوبی‌ دریای‌ خزر آسمانی‌ قسمتی ابری‌ در بعضی‌ از ساعات‌ توام‌ با افزایش‌ ابر و از بعدازظهر به‌ بعد همراه‌ با بارندگی‌ و مه‌ آلود همراه‌ با وزش‌ باد خواهند داشت.

بر اساس گزارش سازمان هوا شناسی آسمان‌ استانهای‌ سیستان‌ و بلوچستان‌ و هرمزگان‌ و جزایر تنب‌ بزرگ‌ و کوچک‌، کیش‌، قشم‌، لاوان‌، سیری‌ و ابوموسی‌ صاف‌ تا قسمتی‌ ابری‌ به تدریج‌ از سمت‌ غرب‌ همراه‌ با افزایش‌ ابر و رگبار،  رعدو برق‌، وزش‌ باد و در بعضی‌ از نقاط مه‌ آلود است.

آسمان‌ استان‌ تهران‌ نیز نیمه‌ ابری‌ در بعضی‌ نقاط ابری‌ بتدریج‌ از اواسط روز همراه‌ با بارش‌ باران‌ و در نقاط مرتفع و سردسیر توام‌ با بارش‌ برف‌ و از  بعدازظهر و شب‌ همراه‌ با وزش‌ باد پیش‌ بینی‌ می‌‌شود.

به‌ گزارش‌ سازمان‌ هواشناسی‌ کشور بیشینه و کمینه دمای‌ هوای‌ امروز تهران‌ به‌ ترتیب‌ به‌ ‌13‌ و ‌5‌ درجه‌ سانتیگراد بالای‌ صفر خواهد رسید.

کد خبر 14889

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز