همشهری آنلاین- ندا شریف: امروزه میز تلویزیون‌ها آن‌قدر متنوع شده اند که هرکس به‌راحتی با توجه به سلیقه خود می‌تواند مدل دلخواه را پیدا کند. ولی چه بهتر که با توجه به فضای موجود بتوان از فضای اختصاص یافته به این قسمت بهترین استفاده را برد و کاربرد چند منظوره آن را مد نظر داشت.

 

در این جا با چند نمونه از این میزها به عنوان ایده آشنا می‌شوید:

- همان‌طور که می‌دانید اگر تلویزیون ال سی‌دی به دیوار وصل شود، جای بسیار کم‌تری اشغال خواهد کرد.  برای این منظور بهتر است از یک تخته ام‌دی‌اف استفاده کنید و تلویزیون را روی آن به دیوار وصل نمایید.

- در بعضی از مدل‌ها، دو لایه ام‌دی‌اف به موازات هم و با فاصله طوری طراحی شده‌اند که از فضای بین آن‌ها بتوان برای قرار دادن سی‌دی‌ها که امروزه انبوه آن‌ها دغدغه‌ خانواده‌ها شده است، استفاده کرد. چنان‌چه این دو لایه، روی پایه قابل چرخش قرار بگیرد، امکان جابه‌جایی و چرخش تلویزیون در جهت‌های مختلف فراهم می‌شود. با نصب یک طبقه در قسمت پایین دیگر وسایل صوتی را  یک‌جا قرار دهید.

- چنان‌چه بخواهید یک سالن بزرگ را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید بهتر است از یک میز ال‌سی‌دی بلند به عنوان پارتیشن استفاده نمایید. برای این منظور از دو تخته موازی  استفاده کنید. بین دو قسمت از دو طرف باریک‌تر جایی برای قرار دادن سی‌دی در نظر بگیرید. بهتر است برای استفاده راحت‌تر، این قسمت کشویی و در واقع ریلی باشد. از فضای پشت به عنوان دکور استفاده کنید. با قرار دادن آن روی یک پایه گردان امکان جابه‌جایی میز به هر جهت را مهیا کنید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱