پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۶:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: آسمان اکثر نقاط ایران پنجشنبه 19بهمن نیمه ابری و جمعه صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد است.

به گزارش سازمان هواشناسی آسمان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، تهران، زنجان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، کردستان، کهکیلویه، لرستان، مرکزی و همدان پنج شنبه 19 بهمن نیمه ابری یا  بارش پراکنده به تدریج همراه با کاهش ابر خواهد بود .

آسمان استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف است.

هوای سایر استانها نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق است.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی آسمان اکثر استانهای کشور صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است. در برخی استانها که روز برفی را پشت سر گذاشته‌اند پیش‌بینی کاهش برف و ابر شده‌است.

سامانه‌ای که پیش بینی شده است پنجشنبه مناطق شرقی و شمال غرب، جنوب‌غربی ، مرکز و شمال و به تدریج شمال شرقی را تحت تاثیر بگذارد ، بعد از ظهر روز جمعه 20 بهمن کم کم از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

آسمان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر ، چهارمحال بختیاری، خوزستان، سمنان،فارس، قزوین، قم، کردستان، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و همدان صاف تا قسمتی ابری یا وزش باد خواهد بود.

ساکنان استانها خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی ، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد نیمه ابرهایی را خواهند دید که برایشان رگبار و رعد و برق خواهند آورد. اما این ابرهای کم قوت به تدریج کم می‌شوند.

سایر استانها آسمانشان قسمتی ابری همراه با مه رقیق است. تهران با آسمان نیمه ابری‌اش غبار آلوده  است.

کمینه و بیشینه دمای هوای تهران پنجشنبه 3 و 10 درجه و در روز جمعه 4 و 12 درجه است.

لباس‌های گرمتان را از خود دور نکنید از روز شنبه موج سرمای دیگری مناطق غربی ایران را فرا می‌گیرد.

کد خبر 15260

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز