همشهری‌آنلاین: مدیرمسئول روزنامه توقیف شده اعتمادملی اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به پرونده اعتماد ملی 4 دیماه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود که رحیم مشایی، جهرمی و علی آبادی مهمترین شاکیان این پرونده هستند.

محمدجواد حق‌شناس با اعلام اینکه پرونده روزنامه اعتماد ملی 4 دیماه سال جاری دوباره به دادگاه می‌رود گفت: این دادگاه در شعبه 73 دادگاه کیفری با ریاست مدیرخراسانی تشکیل می‌شود.

وی افزود: علیه این روزنامه 34 شکایت شده است که از این تعداد هفت شکایت توسط دادستانی اعلام شده و سه شکایت از بخش خصوصی و 20 شکایت در بخش دولتی بوده و مابقی شکایت‌ها از ناحیه مدعی العموم است.

مدیرمسئول روزنامه توقیف شده اعتمادملی اظهارداشت: تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توهین، افتراء، هجو، تحریک به اقدام علیه امنیت ملی، نشر اکاذیب و چندین عنوان مجرمانه دیگر که در مجموع حدود 13 عنوان مجرمانه است از مهمترین این اتهامات محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، حق شناس گفت: علی‌آبادی و مشایی و همچنین جهرمی در زمان وزارت کار و میرفیصل باقرزاده و وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و سازمان بسیج دانشجویی و سازمان نظام دامپزشکی از مهمترین شاکیان شناخته شده در پرونده هستند که البته بیشتر سازمان‌های دولتی شکایت خود را پس گرفتند و تنها 5 سازمان دولتی و 7 نفر همچنان شاکی پرونده هستند.

کد خبر 154585
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز