همشهری آنلاین: ششمین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری و پرشور داوطلبان همراه بود که از ساعت های اولیه صبح پنجشنبه در ستاد انتخابات کشور حاضر شده بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، سوژه خبرنگاران امروز مردی حدود 45 ساله بود که مدرک لیسانس داشت و به دلیل پایین بودن مدرکش نتوانست در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند.

این فرد که عکسهایی از زمان سفر خود به کربلا و مکه و عکس فرزندش را به خبرنگاران نشان میداد گفت:

اگر نماینده مردم شوم تمام هنرهای 30 گانه خود را در کمال اخلاص و تواضع به جوانان ،نوجوانان و مردان و زنان انتقال می دهم.

وی با بیان اینکه شیفته خدمتم و از تشنگی برای قدرت پرهیز می کنم؛ افزود: خطاطی، هنرهای رزمی،شعرنویسی، قرآن خوانی، تیراندازی الکترونیک، خبرنگاری افتخاری، عکاسی و فیلمبرداری، تولید فیلم ، ترویج خنده ، اسب سواری، تسلط به پنج زبان دنیا و تشکیل کاروان های سیاحتی و زیارتی و تاجر از جمله مهارت ها و هنرهای من است.

** حضور یکی از وزیران سابق دولت نهم در ستاد انتخابات کشور برای نام نویسی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از دیگر حاشیه های ششمین روز از ثبت نام بود که وی به خبرنگاران گفت: در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی همه گروه ها و احزاب سیاسی با سلایق مختلف حضور پیدا خواهند کرد و این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزار می شود.

** حضور داوطلبان اقلیت های مذهبی برای نام نویسی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از دیگر جلوه های ششمین روز ثبت نام داوطلبان بود.

** حضور صنعت گران و کارآفرینان نمونه کشور که یکی از آن ها نیز اهل کردستان بود از دیگر جلوه های این حضور حداکثری است.

** با توجه به افزایش تعداد داوطلبان برای نام نویسی نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور ، مسوولان ستاد نسبت به افزایش تعداد مجریان ثبت نام کننده اقدام کردند.

** از ساعت هشت صبح تا ساعت 14 امروز (پنج شنبه) حدود 210 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات کشور نسبت به نام نویسی برای نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی اقدام کردند.

** فرایند نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است تا ساعت 17:00 روز جمعه 9 دی ماه ادامه خواهد داشت.

ستاد انتخابات کشور بارها تاکید کرده است که این تاریخ تمدید نخواهد شد و داوطلبان ثبت نام را به دقایق آخر موکول نکنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سومین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری 12 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر 155396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز