همشهری‌آنلاین: عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه نفرات اول تا سوم جریان انحرافی در بیشتر حوزه‌های انتخابیه معرفی شده و با خرج کردن پول بیت‌المال کارهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند گفت: از آنجایی که این جریان از نظر تشکیلاتی قوی است و در عین حال به منابع قدرت و ثروت وصل است، هوشیار کردن مردم برای شرکت آگاهانه در این انتخابات ضرورت دارد.

سید فاضل موسوی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه جریان نوظهور در آرایش سیاسی کشور که همه از آن به عنوان جریان انحرافی یاد می کنند نه اصولگرایان سنتی را قبول دارد و نه اصلاح طلبان را نسبت به تبلیغات نامزدهای این جریان هشدار داد و گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که رقم قابل توجهی از حامیان این جریان در انتخابات نهمین دوره مجلس ثبت نام کرده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این جریان روی اعتقادات مردم و اهداف اصلی انقلاب موج سواری می کند تا به اهداف انتخاباتی خود برسد، تشکیک در سلامت انتخابات و شک و تردید در دل مردم هم پیامدهای این موج سواری است.

وی با طرح این موضوع که جریان انحرافی از سال‌ها پیش در کشور وجود داشت اما از طرف اصولگرایان جدی گرفته نمی‌شد، گفت: من سه سال پیش نسبت به تلاش‌های این جریان برای کسب کرسی‌های مجلس نهم هشدار داده بودم اما متاسفانه توجهی به هشدار من نشد، اصولگراها باید همان زمان نه مقابل جریانی که تنها اهداف انتخاباتی خاصی دارد بلکه باید مقابل جریانی که در تضاد با اندیشه امام (ره) است می ایستادند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون خط امام (ره) مجلس  ادامه داد: مدت زمان زیادی است که گروهی در کشور خود را محور حق و حقیقت می‌دانند و براساس تعریف حق‌مداری که از خود دارند، قانونگریزی و موج سواری روی اعتقادات مردم را توجیه می‌کنند.

موسوی با ابراز نگرانی از اینکه نتیجه برنامه‌های این جریان می‌تواند از مشارکت مردم در انتخابات بکاهد اضافه کرد: در صد سال اخیر، کمتر عالمی را داشتیم که در مورد جامعیت فرمایش‌های امام راحل حرفی زده باشد اما در 3، 4 سال اخیر حرف‌هایی خلاف این رویه زده شد که مردم را دلسرد و دلمرده کرد.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه جریان انحراف قصد داشت با زدن حرف‌های نو، بخشی از مردم را به سمت خود بکشاند گفت: این جریان در عین حال با اتصال به منابع قدرت و ثروت با فاصله گرفتن از جریان اصولگرایی واقعی می‌خواهد انقلاب را در مصادره خود در آورد.

وی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این جریان در بیشتر حوزه‌های انتخابیه معرفی شده و با خرج کردن پول بیت‌المال کارهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند افزود: از آنجایی که این جریان از نظر تشکیلاتی قوی است و در عین حال به منابع قدرت و ثروت وصل است، هوشیار کردن مردم برای شرکت آگاهانه در این دور از انتخابات ضرورت دارد.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: من چون مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده داشته‌ام خوب می‌دانم بازی با امنیت انتخابات چه معنایی دارد. حضور این جریان در انتخابات امسال برای کشور هزینه آور است و اصولگرایان واقعی باید این جریان را از میدان‌داری  کشور خارج کنند. جریان انحرافی باید بداند مردم صاحب مملکت هستند نه آنها.

کد خبر 155686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز