همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید بدهی 15 میلیارد تومانی این باشگاه و اینکه شهرداری به جای شکایت از این تیم باید کمک کند، گفت: امیدواریم تعداد هواداران که عضو باشگاه می‌شوند بیش از 15 میلیون نفر شود.

به گزارش مهر، محمد رویانیان در مراسم اهدای جوایز قرعه کشی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: من باید به سرمربی ارزشمند تیم و ستاره‌های حرفه‌ای پرسپولیس خسته نباشید بگویم و قطعا برای دهه فجر برنامه و جوایز گسترده‌تری برای هواداران عزیز در نظر خواهیم گرفت.

 وی افزود: آخرین آ‌مار عضویت رسمی هواداران در سایت ملی پرسپولیس 467 هزار نفر بوده است. آنها کسانی هستند که پرونده الکترونیکی در پرتابل و سامانه هواداران پرسپولیس پر کردند و بدون تبلیغات هر روز 1200 نفر به این اعضا اضافه می‌شوند. من مطمئنم تا 15 میلیون نفر به عضویت سامانه هواداران پرسپولیس درخواهند آمد و این آغاز راه روشنی پیش روی پرسپولیس خواهد بود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ مدیریت جدید شبانه روز و به صورت صددرصد تمام هم و غم خود را گذاشته است تا پرسپولیس باشگاهی حرفه‌ای و فنی شود. قطعا هواداران در آینده خواهند دید که فعالیت‌های باشگاه بر پایه فناوری‌های نوین و دانش‌محوری خواهد بود. ما برنامه‌هایی را در نظر گرفته و طرح‌هایی را اجرا خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه اگر زنده باشیم پرسپولیس واقعی و در حد ممتاز را خواهیم ساخت، افزود: قطعا طبق برنامه‌های ما پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در مسابقات فصل آینده نمایش قابل قبول و مقتدرانه‌ای را از خود ارائه خواهد کرد.

 رویانیان در ادامه با بیان اینکه در این مراسم می‌خواهم پاسخ کسی را که در یک سایت در مورد دنیزلی صحبت کرده بدهم، تصریح کرد: ایشان در مورد دنیزلی صحبت کرده است. اولا‌ باید بگویم دنیزلی برادر مسلمان ماست، یکی از مربیان برجسته دنیا بوده و به صورت جدی مورد حمایت ما قرار دارد و او را قبول داریم.

 وی با بیان اینکه در حرکتی که انجام داده است به عنوان عضوی از پرسپولیس دست دلال‌ها و واسطه‌ها را برای جذب دنیزلی قطع کرده است، افزود: آقای دنیزلی نه تنها مبالغ آنچنانی از پرسپولیس نگرفته است حتی آن قیمتی که تیم‌های ترکیه‌ای برای جذب ایشان پیشنهاد دادند را به طور شدیدی پایین آورد و با قیمتی کم که مبلغ آن کاملا رسمی بوده و وجود دارد به پرسپولیس آمد. ایشان از لحاظ ریالی قیمت خود را به خاطر پرسپولیس پایین آوردند اما این مسئله باعث شد قیمت‌شان از لحاظ معنوی بالا برود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با عقد قرارداد دنیزلی و پرسپولیس مشخص شد ترکیه و ایران دو برادر لاینفک هستند و از نظر سیاسی هم همه بدانند که ملت ترکیه و ایران همواره دوست خواهند بود.

 وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من به عشق هواداران به ترکیه رفتم تا شرایط جذب دنیزلی را فراهم کنم و این کار من دقیقا حرفه‌ای و برای احترام به هواداران بود. شما بگویید برای چه باشگاه پرسپولیس راه افتاد و توسعه می‌یابد. آیا به غیر از این است که پرسپولیس متعلق به هواداران بوده و باید برای خوشی آنها تلاش کرد.

 رویانیان در مورد جذب مهدوی کیا هم خاطرنشان کرد: حضور مهدوی کیا در کنار  کاپیتان و ستاره‌ای مانند کریمی، سایر ستارگان پرسپولیس و بازیکنان جوان این تیم باعث شده است امروز پرسپولیس کهکشانی شود و به امید خدا این کهکشانی شدن در زمین مسابقه به صورت تیمی مقتدر خود را نشان دهد.

 وی در پایان این مراسم در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها لقب کهکشانی را در این فصل برای خود برگزیدند و شما امروز این عنوان را برای خود در نظر گرفته‌اید، تصریح کرد: ما و استقلال تیم‌هایی هستیم که در سطح بالایی قرار داریم. ما امروز این لقب را برای خود انتخاب کردیم و شاید در آینده آن را بهتر کنیم.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جمع خبرنگاران گفتگو می‌کرد، در مورد شکایت شهرداری از باشگاه پرسپولیس به فیفا تصریح کرد: شهرداری باید به ما کمک کند نه شکایت. ما تیم تهرانی هستیم و یکی از وظایف عمده شهرداری ایجاد کار، نشاط و سلامت برای جامعه است. مبلغ قراردادی که در ابتدای فصل بین شهرداری و باشگاه پرسپولیس منعقد شده بود، کم بود و ما به خاطر همین مسئله آن را لغو کردیم.

 وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس بدهی 15 میلیاردی دارد، تاکید کرد: بله درست است. این بدهی 15 میلیاردی از سال 70 وجود دارد که باشگاه به مالیات، بانک‌ها و افراد مختلف بدهکار است. ما به جنگ این بدهی آمدیم ولی طول می‌کشد تا آنها را پرداخت کنیم زیرا امروز پولی نداریم.

 رویانیان با تاکید بر اینکه تا این لحظه تنها حضور مهدوی کیا و "ایمون زاید" در پرسپولیس قطعی شده است، ادامه داد: زاید مهاجمی خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، ضمن اینکه شرایط حضوری پولادی در پرسپولیس هم تقریبا قطعی است و امیدوارم مشکلات کوچکی که در این راه وجود دارد نیز برطرف شود. ضمن اینکه مذاکرات خوبی جهت جذب دروازه‌بان شهرداری یاسوج انجام دادیم. او دروازه بان جوان و آینده داری است.

 وی در مورد صحبت‌های فتح ‌الله زاده که گفته است: "به ما پول نداده‌اند و به پرسپولیسی‌ها می‌دهند"، اظهار داشت: باور کنید هر چقدر به استقلال پول داده‌اند به ما هم پول می‌دهند اما ما عادت نداریم بگوییم پول نداریم. ما حرکت می‌کنیم و خدا به ما کمک می‌کند و با حمایت مسئولان سعی در حل مشکلات مالی داریم. چرا باید گله کرد؟ استقلال امروز در رده خوبی قرار دارد و ما هم تلاش می‌کنیم به شرایط خوبی برسیم. این اخلاق من است که گله نکرده و تلاش کنم.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: من افتخار دارم که نوکری پرسپولیس را می‌کنم و گله‌ای ندارم اما دوستان بهتر است در مصاحبه‌های‌شان انصاف را هم رعایت کنند.

کد خبر 155810
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز