همشهری آنلاین: دبیر شورای نگهبان گفت: هزینه‌های انتخابات بی‌حساب و کتاب نیست و در بررسی‌ها تا جایی که ممکن است این مسائل را مورد توجه قرار می‌دهیم.

jannati

آیت‌الله جنتی در مراسم معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در جمع خبرنگاران درباره‌ هزینه‌های کاندیداهای انتخابات برای تبلیغات اظهار کرد: هزینه‌هایی که در انتخابات می‌شود بی‌حساب و کتاب نیست، ما هم در بررسی صلاحیت‌ها تا آن‌جایی که ممکن است این مسائل را مورد توجه قرار می‌دهیم.

مهمترین اظهارات جنتی در جدول زیر آمده است:

1

هزینه‌هایی که در انتخابات می‌شود بی‌حساب و کتاب نیست، ما هم در بررسی صلاحیت‌ها تا آن‌جایی که ممکن است این مسائل را مورد توجه قرار می‌دهیم.

2

برخی با نظام و حتی انقلاب مشکل دارند، در فتنه اخیر دیدیم که برخی می‌گفتند تقلب شده است و باید انتخابات از اول برگزار شود، اما بعد‌ها که اغتشاش آغاز شد، این‌ها باطن خود را نشان دادند و معلوم شد که مساله چیز دیگری است و مشکل این‌ها با ولایت فقیه و امام است وبا سیاست کلی نظام و دفاع از مردم فلسطین مشکل دارند، با امام حسین (ع) مشکل دارند، با مسجد و امام مشکل دارند.

3

خداوند پیروزی این انقلاب را تضمین کرده است و به احترام خون شهدا این حکومت برپا شد و ادامه خواهد یافت و در هر مقطع که دستی برای مقابله با این حکومت دراز می شود، مردم آن را قطع می‌کنند.

4

عده‌ای سخت ایستاده‌اند تا برای مردم مشکل ایجاد کنند، هرچند آنها به مقصدشان نمی‌رسند، اما گویی برخی هدفشان در انتخابات رفتن به مجلس نیست، بلکه تنها می‌خواهند آرامش را به هم بزنند، این‌ها را باید برای مردم توضیح داد تا فریب نخورند، بهانه‌های مثل تقلب می‌گیرند، اما این‌ها بهانه است آن‌ها به دنبال براندازی هستند و می‌خواهند شیطنت کنند.

5

آنها کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اند و نهاد‌هایی مانند شورای نگهبان باید وظایف خود را بشناسند. شرکت حداکثری تحت حاکمیت قانون را خواهانیم و این‌ها اصول کلی است که باید در انتخابات رعایت شود.

کد خبر 155911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز