همشهری‌آنلاین: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه دوم خردادی‌ها با چراغ خاموش و به اصطلاح با مهره‌های سفید در انتخابات لیست خواهند داد.

به گزارش همشهرِ‌ی آنلاین،‌ منوچهر متکی در همایش هیئت های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان‌ها که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد گفت: برخی با ارائه تحلیل‌های غلط اظهار می‌دارند که جبهه دوم خرداد در انتخابات نیامده و بنابراین خوب است به یک وزن کشی و زورآزمایی و رقابت بین اصولگرایان روی آوریم که این تلقی درست و واقعی نیست چرا که آنها با چراغ خاموش آمده‌اند و به اصطلاح با مهره‌های سفید لیست خواهند داد. 

1

برخی با ارائه تحلیل‌های غلط اظهار می‌دارند که جبهه دوم خرداد نیامده است بنابراین به یک وزن کشی و زورآزمایی و رقابت بین اصولگرایان روی آوریم که این تلقی درست و واقعی نیست. چرا که آنها با چراغ خاموش آمده‌اند و به اصطلاح با مهره‌های سفید لیست خواهند داد.

2

دوستان ما می‌توانند 10 سال به عقب برگردند و یکی از دلایل شکست اصلاح طلبان را در همین نکته جستجو کنند.

3

خداوند با هیچ قومی عقد اخوت خاص نبسته است و تاریخ همیشه ظرفیت تکرار را دارد. اصلاح طلبان اگر چه مشکل ناکارآمدی گفتمانشان را دارند ولی با تابلوهای متفاوت در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنند.

4

سازوکار فعلی جبهه متحد اصولگرایان با استفاده از تجربیات گذشته شکل گرفته است. در این سازوکار هیئت‌های اجرایی بار سنگین انتخابات را بر دوش دارند. از سوی دیگر توانسته‌ایم در اکثر استانها سازوکار انتخابات را عملیاتی کنیم.

5

نامزدهای مورد نظر اصولگرایان باید منطبق بر منشور جامعتین و معتقد به مبانی اصولگرایی باشند و مسئولین استانی جبهه باید بر اساس این سازوکار نامزدهای مورد نظر را تعیین و معرفی کنند.

6

باید نامزدهایی را شناسایی کرد که با موازین اصولگرایی منطبق باشند و از سویی دیگر نیز ظرفیت رای آوری را داشته باشند.

7

مهمترین وظیفه هر ستاد انتخاباتی در استان‌ها تعیین گزینه‌های انتخاباتی به دور از حب و بغض‌های سیاسی است. ضمن آنکه باید بر تداوم حضور حداکثری گفتمان اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی تاکید کنیم.

8

برای همه ما آرمان‌های انقلاب به عنوان اصلی مشترک شناخته می‌شود چرا که این آرمان‌ها برآمده از انقلاب و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که این مبنای سعادت انسان و استقرار عدالت و محو ظلم و ستم است.

 (منبع: مهر)

کد خبر 156431
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز